Tjena, behöver akut hjälp med en grej!
Sitter i mitt tält på Bråvalla och surfar, tog med mig trådlöst lol. Så öppnas dragkedjan och en tjej sticker in huvudet och frågar om hon får krypa in för hon pallade inte se klart sista bandet, svarar såklart ja.
Det visar sig att hon åkt med två kompisar men att de är ganska lösa och snabbt hittade sovplats, då de åkt utan tält för att "chansa". Så hon frågar om hon får sova hos mig och jag svarar ja.
Nu till dilemmat. Hon säger att hon har pojkvän, samtidigt som jag håller min klamydia hemlig. Men båda vill ligga som fan. Har ni några tips på hur man övertalar tjejen, skulle gärna göra det utan kondom också.
Tack på förhud
#0 skönt stel snubbe, tycker att man kanske kunde frågat honom lite frågor som inte är sådana man kommer på efter bara tio sekunders tänkande, typ: "Är ni som valt ut denna burgaren bekanta med e-sporten och har det påverkat erat val?" och andra frågor som faktiskt är kul att höra svaren på.
Om han tror att burgaren kommer att sälja är ju rätt tråkig fråga, liksom de flesta andra frågrona som ställdes, men det kanske bara är min åsikt.
Kul med hela grejen ändå :) och kul att ni fixade en intervju!