Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bråvallafestivalen brud

Postat av brakskit den 28 Juni 2013, 01:32
27 kommentarer · 554 träffar
Tja har min brud på bråvallafestivalen i Norrköping som hon åkte 20 mil för att se på alla bra artisterna! jag jobbar hela helgen så hade inte möjlighet att följa med.

Nu till grejen, dom åkte utan tält för hennes två polare skulle chansa att hitta nån annans tält att krypa in i.

Hennes två polare är relativt lösa och skulle inte banga att ligga med nån om dom fick chansen, där jag blir orolig över min. Tror verkligen inte hon skulle va otrogen men man vet ju aldrig, sånt kan man ju inte förutspå så har tre alternativ till er ni måste hjälpa mig med när hon hör av sig.

Vi har cattrat lite under kvällen och jag vet hon kommer skriva efter sista artisterna nu vid halv 3 tiden kanske?

Alt 1: När hon skickar sms/ringer inte svara och spela lite svår och skriva med henne nästa dag alltså imorgon när jag vaknar.

Alt2: Skriva till henne lite grann när hon skriver och chattra några sms och fråga hur hon har det och vara lite gullig.

Alt 3: snacka med henne så länge hon orkar och även jag(jag är as pigg skulle kunna va uppe hela natten)

Det sistnämnda känns lite toffligt från min sida. Men hur tycker ni jag ska bete mig? Jag vill ju hon ska sakna mig ännu mer här hemma! men vet inte vilket alternativ jag bör gå på??? skriv gärna några rader och hjälp mig.

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..