Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den perfekta flickvännen omfg

Postat av Gyllenestrupen den 27 Juni 2013, 18:59
34 kommentarer · 582 träffar
Hej mina undersåtar.

Igår kväll när jag slöade på twitch så tänkte jag se hur det går för guild wars 2. Det jag fann var gaming världens snyggaste tjej, där satt hon helt ensam i mörktet och gibbade gw2.

Hon sa att hon ej kunde gibba lika mycket som hon ville för ställe hon bor på (england) hade någon konstig surf spärr, så om hon gibbade på dagen så skulle hennes internet på superkasst så hon inte kunde streama osv. Därför kan hon endast gibba+streama om nätterna.

Snacka om en sorglig historia :/ Btw ni kommer säkert undra vart hon härstammar ifrån och jag kan säga att hon bor i England men är ifrån tyskland/brasilen.

Så min stora fråga till er, vill ni ha en gamer flickvän likt denna tjejen? Själv så kommer jag inte att skaffa en flickvän som inte är en gamer. Lär bli svårt, men det är värt det i slutändan.

http://www.twitch.tv/zenocpus/ b/422299234

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..