Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spela svår för brud

Postat av brakskit den 26 Juni 2013, 21:11
42 kommentarer · 671 träffar
Tja alla har en ny brud på g nu, eller är typ tillsammans med henne har legat och allting så vi ser oss nästan som ett par. I hennes tidigare förhållande har hon sagt hon inte skickade så mycket sms till sin gamla.

Vi är iallafall jätte kära i varandra men jag vill köra med en annan metod i detta "förhållande" och spela lite svår.

Säg jag skulle skita i att skriva till henne på en hel dag utan att hon skriver sms till mig, ska jag då nästa dag låta henne skriva till mig om hon vill något eller ska jag fortsätta "igga"? jag vill inte vara den som alltid drar igång en konversation.

Det är dels därför jag vill göra såhär, om ni har erfarenhet av att det funkar? man vill ju inte va toffeln som börjar skriva hela tiden, men skiter jag i det för länge så kanse hon tröttnar fast det finns starka känslor inblandade?

Hur tycker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar