Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen snackar med ex

Postat av brakskit den 24 Juni 2013, 15:33
12 kommentarer · 230 träffar
Tja, min tjejs ex håller på och skriver till henne om olika problem han har för hon är den enda han kan vända sig till enligt henne. Dom har varit tillsammans i 6 år innan mig men jag tycker det är väldigt konstigt.

Borde det vara konstigt för mig tycker ni eller är det acceptabelt? Det är ju inte så att dom umgås eller fikar eller så och snackar om sånt, utan träffas utanför porten och snackar lite och jag har gått med på det 2 gånger nu att han kommer och snackar med henne.

Börjar tycka det är jävligt konstigt att han ska snacka/skriva sms till henne om massa problem.. och nej dom ligger verkligen inte med varandra för hon har inga känslor kvar för honom.

Hur ska jag bära mig åt? Hon kanske tycker jag är jätte svartsjuk om jag förbjuder henne snacka med honom om sånt är jag rädd för.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar