Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Flickväns ex

Postat av antonpant0n den 18 Juni 2013, 08:29
27 kommentarer · 636 träffar
Hej fb!

Fick alldeles nyss reda på att min flickvän sen ca 3 månader tillbaka blev kontaktad av sitt ex (dem var tillsammans ungefär 2 månader för 1 år sedan) under natten. Han har alltså kommit till hennes hus och börjat smsa och ringa om att hon ska komma ut för han vill träffa hon. Hon frågar vad han vill, vad han gör där, och att hon inte tänker komma ut. Killen har gått i min parallell klass och känner han lite, men mycket nog för att avsky honom så att det är just den allmänt dryga och kaxiga personen gör detta ännu värre... Iaf, efter ha spammat hon under ett tag och pratat med hon i telefon så ger han upp och går därifrån. Dom har inte haft kontakt förutom några "hej, de var ett tag sen, hur mår du då" osv sen ett halvår tillbaks. Han vet om att vi är tillsammans, så förstår inte vad han tror att han får ut av att komma oinbjuden till hon på natten. Min första tanke var att killen är full och inte vet vad han håller på med, men enligt flickvännen så verkade han nykter när dom pratade i telefon.

Mitt dilemma är alltså vad jag ska göra. Säga åt han att dra åt helvete, eller dunka han direkt? Lägger ingen skuld på min flickvän då hon säger att han ska dra, men ändå stannar han i typ en halvtimme. Vad skulle ni göra i min situation?

/less grabb 17 år

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..