Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni "snälla killar" kmr ALDRIG få tjejer!

Postat av Stivali den 14 Juni 2013, 16:32
242 kommentarer · 8 535 träffar
Jag är en tjej som är 18-22 år gammal och ser allmänt bra ut enligt folk..

Dagligen så tvingas jag stå ut med "snälla" killar. Får diverse förslag vart vi ska äta, vilken film vi ska se etc... Killarna har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet.

"Bad boys" och "snälla killar" är i själva verket samma typ av människa, det enda som skiljer sig är självsäkerheten.

Jag låter dom göra mina läxor, betala för min mat på krogen eller att de kan hämta upp mig efter att ha varit ute på en runda...

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut, blir muskulösare, är passiv etc så kommer tjejerna flockas till dom...

Som tjej kan jag konstatera att jag utnyttjar mesiga pojkar som är "snälla" med falska intentioner. Varför ska jag respektera dessa idioter när de vill bara knulla med mig?

Ni är inte snälla, ni är falska.

Frågeställning: Varför vill ni försöka smöra oss tjejer i desperation för att få fitta för?
Föregående tråd
Nästa tråd

242 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 242 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..