Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med tjejen :(

Postat av dNL7UP den 10 Juni 2013, 03:01
10 kommentarer · 273 träffar
Jag och min flickvän har träffats lite över 1 år. Allt är helt perfekt förutom att vi båda har en sjuk tendens till att bli svartsjuka på varandra. Innan vi blev tillsammans var vi KK ett tag, fast vi hade inte sex med någon annan förutom varandra under den tiden. Anledningen för att vi ej blev tillsammans under den tiden var för att min tjej hade precis kommit ur ett jobbigt förhållande och var inte sugen på att gå in i ett nytt förhållande under så kort tid.

På någon random fest träffa hon en utbytesstudent, de börja snacka och han fick en crush i henne, och lyckades adda henne på facebook osv. Han flörta väldigt hårt med henne under den tiden, och ja det var inget jag direkt uppskattade men höll det inom mig, för jag hade inget rätt att säga vad hon skulle göra var inte ens tillsammans med människan under den tiden.

De träffades någon gång hos honom, dock så hade de ej sex vilket jag tror på. De snacka sen lite då och då på facebook, månaderna gick och tillslut blev jag och min tjej tillsammans. :D

Efter ett tag så träffa hon snubben som hade en crush i henne på en fest igen och de bestämdes för att hänga och snacka. Den här killen var fortfarande flörtig sa att hon såg bra ut osv. Vill inte vara den, som är svartsjuk och är ett kontroll freak så försökte dölja att jag tog illa vid mig, men det misslyckades jag med rätt hårt, hon visste om att jag inte gillade att de umgicks. Men de träffades en gång till som kompisar, och då lacka jag sönder och vi hade vårat första ordentliga bråk. Sen slutade hon snacka med den personen på ett tag.

Jag bjöd alltid med min flickvän när jag skulle ut med mina kompisar osv, hon bjöd aldrig med mig när hon gick ut med sina vänner och deras kompisar. Vi har alltid varit ärliga med varandra, och berättar om någon stöter på oss osv, och hennes kompisars kill kompisar ragga satan på henne. Vilket inte är så kul för mig.

Har en kompis som har en tjej som har en liten crush i mig enligt henne. Och hon är sjukligt svartsjuk på den här personen, vi har aldrig flörtat med varandra och aldrig snackat förutom på fester då vi har vistats i samma rum. Sedan har jag ett par tjej kompisar som bara har varit tjejkompisar som hon är svartsjuk på och blir på dåligt humör när jag träffar dom, eller pratar om dem.

Detta var bara en liten sammanfattning om hur vårt förhållande har varit. Nu till mitt problem :)

Hon har en kompis som bor utomlands, som har en massa killkompisar där, och min tjej har åkt dit för att träffa sin kompis i en vecka och det är så klart inga problem. Grejen är den innan hon åkte addade hennes kompis killkompisar henne på facebook. Och började snacka med henne, och då la dem in saker i konversationerna att hon var vacker och de borde skypea etc. Och då blev jag as lack, liksom fine om hon vill ha nya kompisar men hon måste liksom inte sitta och snacka med dem mitt framför näsan på mig, och tycker inte alls om hur de skriver till henne. Så det blev början på ett nytt bråk, som tiden löste. Hennes tjej kompis skulle lägga sig i det hela och förklarade saken med att de var jätte bra kompisar till henne, och ville bara bli vän med min tjej så hon inte skulle vara ensam medan hon hälsade på, då hennes tjej kompis pluggar på vardagarna.

Innan min tjej åkte iväg, så fick jag höra att en gammal tjej kompis som jag har haft en crush i för 4 år sen hade kommit hem till Sverige (hon har bott utomlands). Det blev inget mellan oss men vi blev vänner, och hon frågade om jag hade lust att ses i veckan. Jag kände att detta är jävligt dubbelmoral som fan, från min sida att vara väldigt svartsjuk på min flickvän när hon träffar "kompisar" medan jag träffar mina. Så fråga henne om hon var okej med det, och sa att det var absolut inga problem om hon inte ville jag skulle träffa min kompis, för vi hade inte setts på hur länge som helst och jag hade inget behov utav hennes vänskap. Men hon sa att det var absolut ingen fara etc etc.

Sagt och gjort medan hon var borta så träffa jag min kompis vi drog på bio och tog ett glas efteråt och bara snacka. Det var bara helt vänner i mellan, sen fråga min flickvän via facebook om vi hade haft kul, berättade vad vi hade gjort och då tog det fyr i helvete hon blev as lack och sa jag hade så jävla mkt dubbel moral och det var som en dejt etc etc. Sen har vi tjaffsat en del.

Ville bara mest skriva av mig, är sjukt deprimerad.

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..