Hejsan fragbite. Häromdagen när jag kom hem så hade min brorsa på 9år lånat min dator för att spela gta.när jag kommer hem så är satiren avstäng Å jag startar den igen men då flimrar allt satiren är helt cp jag trodde tt det car grafikkortet som går sönder eftersom bilden var helt förstörd det gick inte att tryck ngt,när jag tryckte ngt så blev bilden vara svart och efter cirka 3 sekunder kommer bilden tbx lika förstörd som förr..efter Att tagit ur grafikkortet ur datoren dör att blåsa av det och sedan in med det igen i dator lådan så vill inte ens datoren starta nu...inget händer när jag trycker på on knappen allt är kopplat rätt och alla on knappar på..brorsan säger bara att när han spelade gta så bar helt plötsligt börja bilden flimra till och då startade han om datoren och då var allt händer allt som jag förklarade tidigare ..vad är det som är sönder hur ska jag fixa det
Styckeindelning... skriv vad felet är och vad du gjort för att åtgärda dem.
Lär dig stava, lär dig meningsuppbyggnad, lär dig styckesindelning, och slutligen gå till skolan. Stämmer det att du är 97a börjar jag gråta.
Skrivet med min iPhone