Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

är otrogen mot tjejen

Postat av brakskit den 21 Maj 2013, 21:26
6 kommentarer · 172 träffar
Hej har ett problem, varfje gång jag skaffar en flickvän så tokraggar jag på andra jämt på sidan av, mestadels på facebook då jag kan vara hur på som helst till andra brudar.

Jag vill inte göra det här egentligen, för jag skulle själv klassa det som otrohet om hon gjorde likadant mot mig. Jag skulle inte kunna träffa någon jag tokraggar på och ha sex med dom, men jag gillar spänningen att jag skulle kunna bli busted samtidigt jag älskar att få andra intresserade av mig.

Har försökt men kan inte sluta, skulle aldrig kunna vara otrogen på det sättet när det gäller sex mot henne men det kan man ju vara med ord också. Har vart såhär förut i mina förhållanden med men det måste ta ett slut.

Så fort jag är ifrån henne mer än några dagar går jag upp i taket och måste ragga på andra och få dom intresserade av mig.

Hur ska jag få ett slut på detta? Ska jag säga till henne hur jag beter mig på sidan av? Hon kommer inte vilja ha mig mera då, men jag vill verkligen få ett slut på detta.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar