Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer..

Postat av kompiskatt den 20 Maj 2013, 22:48
46 kommentarer · 510 träffar
Hej!

Tänkte bara höra vad ni säger om detta.

Jag och en tjej höll på någon månad. Hon som berättade på fyllan vad hon kände och har känt i flera veckor innan (Vi träffades första gången i Januari). Sedan fortsatte det, vi umgicks, höll på osv. Fast inget förhållande då hon sa då & då att hon inte ville ha ett förhållande pga Slippa svartsjuka, drama osv. Fast ändå första gången hon berättade vad hon tyckte om mig så sa hon att det är 3 dejter som gäller.

Varför tog hon ens upp det om hon nu inte vill ha ett förhållande som hon berättade senare.

Det kom alltid fram att vi inte kunde ses då jag inte var med henne. Sen när jag var med henne så var allt perfekt.

Sen en dag fick jag höra att vi inte kunde ses längre pga att hon tyckte det gått för långt & att hon gillade mig för mycket, så det blev jobbigt när vi sågs. Eftersom hon inte ville att det skulle gå till förhållande.

Självklart blir man less och ledsen som fan och tänker jahapp var du tvungen att ens börja hålla på med mig? Känns extra surt när man byggt upp känslor för tjejen. Roliga är ju att hon gillar mig som fan.

Aja liten story, men hoppas ni förstår. Jag tycker i alla fall att hon lekt med mina känslor på något sätt.

Vad tycker ni? Har ni något att berätta om era tidigare "tjejer".
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..