×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

''Feminister''

Postat av mentorn den 16 Maj 2013, 21:35
21 kommentarer · 428 träffar
Tjenare era rackade 30slakz! Det är såhär att jag har blivit lite irriterad på alla tjejer som tjatar om hur dåligt dem har det med mens, graviditet och att sminka sig osv. Vad ska man göra åt saken? Dem tjabbar ju om onödig skit som ''Åh, ni killar har sån jävla tur.. ni har inte mens'', ''Asså ni behöver inte gå upp tidigt för att fixa håret å sminka er'' och ''ni behöver inte föda barn''. Det gör min så jävla förbannad. Ta självmord då om allt är så jävla opassande?


I förgår så satt jag som vanligt i klassrummet och pluggade matte. Jag sitter jämte 3 tjejer och då börjar en av dem slå mig på armen. Hon slår först 3 gånger, sen säger jag att hon ska sluta. Hon slutar inte och fortsätter att slå mig, denna gången med 4 slag. Jag är den lugna och harmoniska killen som de flesta i klassen gillar, men jag kan få slut på stubinen. Jag tappar tålamodet och gör en ganska lös muskeldödare på hennes vänstra axel för att få henne att sluta. Hon flippar ur.

''VAFAN gör du? Du kan förfan inte slå en tjej allt vad du pallar?!?''


Vad fan ska jag göra mot dessa förbaskade sliddjur? Orkar inte riktigt med dem.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..