Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Katten gör ingen nytta

Postat av Hobbyproffs den 14 Maj 2013, 12:48
15 kommentarer · 162 träffar
Hej! Jag har ett problem med min katt. Det är så att han gör aldrig någon nytta. Han hjälper aldrig till att städa, diska eller laga mat t.ex. Han har även slutat prata med mig och försöker hela tiden irritera mig genom att t.ex lägga sig på min datorstol.

Hela tiden så springer han ut och in, som om han inte fattar någonting och när han väl kommer in så börjar han skrika att man ska följa med han när han ska äta sen går han och lägger sig. Även grannarna har ju börjat klaga.

Jag känner ju liksom att man kan ju inte döda en katt men han gör ju ingen nytta så jag känner inte att jag vill ge han någon positiv uppmärksamhet heller eftersom han är så slö och lite utav en "curlare".

Hela tiden försöker han göra det han inte får, typ kissar diskhon, går omkring på bord, lägger sig i min datorstol och han la även en droppe av nå jävla äckligt piss som luktade kiss+bajs i min säng så det stank utav helvete.

Men jag funderar om det är någon tonårsrevolt kanske? Eller om han är deprimerad, han har ju gjort några självmordförsök då han hoppar från balkongen men han har överlevt.

Hjälp mig!
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..