Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svartsjuk

Postat av brakskit den 10 Maj 2013, 06:50
20 kommentarer · 396 träffar
Hej jag undrar hur vanligt det är med svartsjuka här bland alla med förhållande på fragbite?

Själv kan jag bli lite fundersam "svarsjuk" bara det plingar till i hennes mobil, ett sådant facebook meddelande och jag ser det är en snubbe som skriver till henne. Men jag försöker spela cool som jag inte bryr mig ett skit.

Eller att hon är polare med sitt gamla ex som hon vart tillsammans med i 3 år innan mig. Jag skulle bli tokig om jag såg henne med honom någon gång ute eller på fritiden.

eller om hon går ut på krogen någon gång kan jag även bli lite misstänksam vad hon har för sig, men jag spelar förstås cool då också och försöker verka som jag inte bryr mig ett skit om vad hon gör ute.

Tänkte bara höra hur vanligt det är egentligen, och om ni skulle bli svartis på samma saker som mig?
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..