Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Första kärleken del 2

Postat av Kosmutan den 9 Maj 2013, 09:56
6 kommentarer · 451 träffar
Tjena Fragbite!
Just nu ska jag skriva hur det har gått och jag har ett problem som jag ska ta upp strax.
För er som har missat den första tråden : http://www.fragbite.se/?thread ID=1169830&commentPage=1#comme nt12

Iallafall, för ungefär tre dagar sen addade jag henne på facebook. Det tog inte långt tid innan hon accepterade vilket var ett bra tecken.
Jag började skriva med henne men fick inget svar :/
Hon kan ha varit upptagen och inte kunnat svara.
Efter 24 timmar såg jag att hon hade läst det jag hade skrivit. Tänkte nu att hon kommer svara när som.
Det blev inte som jag hade tänkt, iggade hon mig precis?!
Visste inte vad jag skulle göra, hon är den enda jag har haft så starka känslor för.
Har dock aldrig pratat med henne irl.
Jag frågade mina vänner om de visste hur man skulle hantera såna här situationer.
Ingen av dom visste.
Min fråga är vad ska jag göra för att få tag i hennes nummer?
Eller ens få kontakt med henne.
Om hon inte svarar betyder det att hon inte har något intresse?
I så fall vad ska jag göra för att få hennes intresse?
Ser henne sällan i skolan, skulle vara pinsamt om jag letade upp henne och bad henne om numret.
Jag vill göra det här på ett smidigt sätt.
Tänk på att det är min första riktiga kärlek jag är ute efter.
Skulle vara så sjukt glad om ni kunde hjälpa mig genom denna svåra delen.
Lätta delen kommer sen när man bjuder ut henne osv :)

Vill gärna få tag i hennes nummer, lära känna varann så väl att jag är redo för att bjuda ut henne
-Noob på kärlek

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..