Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grubblar lite (frustration)

Postat av nonas den 4 Maj 2013, 03:16
11 kommentarer · 352 träffar
Jag har någon mystisk kraft i mig som gör att jag lyckas få alla "populära" tjejer att bli ganska frustrerade på mig.

Jag har kommit fram till att deras frustration är något de själva inte kan kontrolera. Utan något som händer av sig självt när de känner att de varken har någon kontroll eller chans på mig.
Fakta på d...
En av brudarna gick runt och "kollade in mig" gled charmigt fram till mig och säger saker som att hon drömde om mig inatt och liknande.

Jag skämtade bort alla dessa kommentarer med saker som "synd för dig att jag jagar folk med motorsåg i mina drömmar då..." osv...

Att jag hållit på med detta för länge, ca 3 månader kanske har fått dom att tröttna. Det övergick ganska snabbt till att de började ignorera mig. *SCORE!!* Detta bevisar bara att de är intreserade vare sig de vill eller inte. I detalj så är denna sortens ignorans bara ett "test".
När de började ignorera mig så slutade jag helt och hållet att ens lägga ögonen på dom. Då övergick deras ignorering till frustration.

Jag börjar tro att frustrationen blir mer än bara ett test nu... Saker som "prata inte med mig" har börjat slinka ur deras käftar när jag driver med dom litegrann.
(Slängde faktiskt tillbaka exakt samma kommentar när en av tjejerna snackade med mig idag. Fungerade ganska bra LOL.)

Sorligt nog så känns det just nu som att detta lilla "experiment" kanske failat ganska hårt då jag spelat över hela den här "jag är för cool för dig" stilen.
Sitter nu fast och har ingen aning om hur jag ska göra för att få dom att lugna ner sig lite. Ärligt talat så behöver var och en av dessa tjejer rejält med kuk. Hakar upp sig på minsta lilla ner värderande sak och kan omöjligt sluta argumentera om det. Självklart driver jag bara iväg allt ur världen.

Fragbite vad säger ni? Förslag på att få dessa tjejer med deras okontrolerbara testande till ett lite lugnare stadie?
(Att visa intresse blir svårt, då anser dom att har dom har vunnit och då försvinner ALL existerande attraktion. (Ännu värre med någonting som att be om ursäkt HAH gaaay))

(Jag talar utifrån hur jag ser på saken, narcessistiska drag medföljer. (litet skämt))

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..