Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännen vill ha motstånd

Postat av Nacuta den 2 Maj 2013, 21:22
61 kommentarer · 623 träffar
Tjena !
Har lite problem med min flickvän just nu.
Vi har varit tillsammans i snart 17 månader. Det har varit en underbar resa, men samtidigt ganska svår. Vi har haft en del problem & konflikter. Vi båda har ställt till det en del. Men vi har fixat det igen.
Nu till saken.
Snackade med min flickvän idag, och hon började med att fråga ifall jag blev svartsjuk lätt. Då svarade jag nej.. Och sen så var det inte mer med det.
Men sen så frågade hon ifall jag hade känslor för någon annan.
Och återigen svarade jag nej.
Helt plötsligt.. Så säger hon att hon ibland önskar att jag hade känslor för någon annan. För att hon vill ha "motstånd".
Antagligen för att vi varit tillsammans rätt länge, vi är rätt unga, och det börjar bli tråkigt för henne att bli behandlad som en prinsessa. Hon känner sig väl för säker tillsammans med mig, det är iallfall vad hon säger.
Så nu uppmuntrar hon mig att skriva till massa tjejer och sluta träffa och smsa henne lika mycket..
Så fragbite.. Mina frågor är..
Vad är det egentligen hon vill åt? Är det verkligen att få "mostånd"?
Min polare sa att hon kanske vill att jag ska hålla på med någon annan, så att hon också får rätt att hålla på med någon annan.
Hur ska jag gå till väga?
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..