Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hon sa att Fragbitepenisen var liten. Visade sig sen att hon skulle komma krypandes tillbaka och be om mer när andra killar inte kunde tillfredsställa henne.
Den enda "seriösa" flickvännen ljög aldrig. I lögnväg är det väl sånna där 1 vecko flickvänner man hade när man var ung, som påstod att de älskade mig första dagen.
#28 Haha känner igen mig angående det broder! Sjukaste var ändå när en sådan brud ville ha barn med mig... Vi hade varit tillsammans i 2 månader och var 15 år.
''Den var ju inte så speciellt stor''. Förstod att hon ljög då hon inte kunde sitta ned vid matbordet, datorn eller tv:n. Hon gick som om hade skitit i brallan.
Hon sa bakom min rygg "jag ska hångla upp han och sen dumpa han och på kvällen ska jag lägga upp en bild när jag hånglar med en annan" jag dumpade henne efter lektionen (jag var 12)
hon smsar "haru ngt för dig ikväll?"
jag "mjo ska ut med ngra polare, vi kan ju hitta på något imorrn annars"
får höra dagen efter att en av de polare jag skulle hänga med men som inte kom hade bruden hemma hos sig och att hon hade suttit naken på han säng när han kom tebaks från wc elr ngt. han skryter om hur de gjorde det.
hon säger "inget hände" jah...inget hände fuck whore.
"Det är så sjukt svårt att komma över dig"
halv månad senare blev hon tillsammans med en ny och någon månad innan låg hon med en random. HAHA
Jag svarade henne i stil med att hon kommer komma över det och hon mår bättre utan mig då jag inte älskade henne. Onödigt att behöva såra, räcker med att veta hur hon är.
"Jag saknar dig" två timmar senare så har vi världens fight och då skriver hon "Jag vill umgås med dig men inte vara med dig?" Är det någon som kan förklara det där? Funderar fortfarande vad hon menar med det där haha.
Tror aldrig min flickvän har dragit någon stor lögn för mig. Inte vad jag vet om iaf.
Jag drog dock en sköning en gång och sa att jag ville gifta mig. Hon pratar alltid om hur hon vill vänta tills hon är minst 25. Blev en ganska skön panik blick i hennes ögon. Vi har varit tsm i 3 år så hon var ganska osäker på om jag drev eller inte.
Hon kom fram kramade om mig och kysste mig, där efter tittade hon djup in i mina ögon och sade "Jag älskar verkligen dig, verkligen"
Det värmde hela mig.
Två dragar senare dumpar hon mig, bara sådär, efter 2 års förhållande.
Man ska fan inte ha nå jävla förhållande innan man är mogen nog att kunna hålla det utan otrohet, visst fan finns det vuxna som är otrogna mot varandra men förstår fortfarande inte varför man ska vara det i första taget... Vill man att något ska ta slut så GÖR SLUT först innan man gör något med någon annan. Man kan bli så extremt jävla sårad av sådant, då jag har blivit det själv pga just otrohet.
Jag har många tjejer som är nära vänner, min bästa vän är en tjej. Men jag är så jävla trött på deras (pratar utifrån egna erfarenheter nu) jävla sätt att tänka på... Vissa tänker allt för mycket och andra tänker inte överhuvudtaget, vet inte vilket av dem som är värst.
Men de man har hört är väl:
''Det är inte du det är jag''
''Jag behöver tid för mig själv''
''Jag är så osäker''
''Jag har många andra killar som tycker om mig''
''Jag vet inte vad jag vill'' ( JÄVLA VELANDE )
Och det är bara några utav sådant man har fått höra.
#53 Den är väll kul tills man får höra den själv ;) men din starkaste relation lär ju vara till datorn å andra sidan så slipper du iallafall allt skitsnack.
#71 Feel you bro.
Bruden ska "sova med bästisen"
Kollar bästisens instagram, hon lägger ut bild på min gf och hennes ex kyssandes med texten "Äntligen har dom hittat varandra igen"
Slutar med att jag hamnar i säng med hennes bästis.
Payback as the best.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
(Då pratade hon om en annan kille dvs)
Skrivet med min iPhone
Gå inte på den vänner, gå inte på den..
Jo tjena, hon visa sig för andra, prata med andra
Skrivet med min Android-mobil
HAHAH! Varför köpte du inte ett koppel?
Dumpade psykfallet direkt.
Do not underestimate the 30slak from frägbajt.
nää mina vänner, så era frön i värdens alla hörn men stadga er inte med en slyna.
Hörde "DET VAR INTE MENINGEN!"
trollololol
Skrivet med min iPhone
Fattar fortfarande inte hur den människan tänkte när hon yttrade dom orden..
jag "mjo ska ut med ngra polare, vi kan ju hitta på något imorrn annars"
får höra dagen efter att en av de polare jag skulle hänga med men som inte kom hade bruden hemma hos sig och att hon hade suttit naken på han säng när han kom tebaks från wc elr ngt. han skryter om hur de gjorde det.
hon säger "inget hände" jah...inget hände fuck whore.
Efter 2 veckor i thailand...
halv månad senare blev hon tillsammans med en ny och någon månad innan låg hon med en random. HAHA
Jag svarade henne i stil med att hon kommer komma över det och hon mår bättre utan mig då jag inte älskade henne. Onödigt att behöva såra, räcker med att veta hur hon är.
Jag drog dock en sköning en gång och sa att jag ville gifta mig. Hon pratar alltid om hur hon vill vänta tills hon är minst 25. Blev en ganska skön panik blick i hennes ögon. Vi har varit tsm i 3 år så hon var ganska osäker på om jag drev eller inte.
Om du dumpade henne, varför lägger du ner tid på att fundera på sådan smörja då?
Du vill ha henne tillbaks ;)
Det värmde hela mig.
Två dragar senare dumpar hon mig, bara sådär, efter 2 års förhållande.
"Det är inte du... det är jag" ah tänkte väll det
Jag har många tjejer som är nära vänner, min bästa vän är en tjej. Men jag är så jävla trött på deras (pratar utifrån egna erfarenheter nu) jävla sätt att tänka på... Vissa tänker allt för mycket och andra tänker inte överhuvudtaget, vet inte vilket av dem som är värst.
Men de man har hört är väl:
''Det är inte du det är jag''
''Jag behöver tid för mig själv''
''Jag är så osäker''
''Jag har många andra killar som tycker om mig''
''Jag vet inte vad jag vill'' ( JÄVLA VELANDE )
Och det är bara några utav sådant man har fått höra.
Well that lasted a week.
Gå aldrig på det, aldrig.
lol
Om hon säger det om någon annan kille alltså?
visade sig att hon var lesbisk
Notera; Varit i norrland i en vecka och kom hem en dag tidigare, hon trodde jag var 60-70 mil och bara "saknar dig :("
Sen när jag kom så fick jag ett "ååååååh" och en dörr i nyllet...
skulle aldrig mer pratat med tjejen. finns taskiga saker att säga osv men sådär gör man fan inte.
ONT: Det var ju faktiskt ditt fel, hade du pratat med mig och inte varit med dina kompisar så hade det aldrig hänt.
Sen läcks en pussbild ut på henne och en annan kille =(
Bruden ska "sova med bästisen"
Kollar bästisens instagram, hon lägger ut bild på min gf och hennes ex kyssandes med texten "Äntligen har dom hittat varandra igen"
Slutar med att jag hamnar i säng med hennes bästis.
Payback as the best.
Hon sa " Det är bra ", Förstod att hon ljög..
Har aldrig kunnat lita på henne sen dess.
JK har aldrig haft någon flickvän.........