Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förlovade mig igår...

Postat av Dr Blåfågel den 1 Maj 2013, 19:32
19 kommentarer · 316 träffar
Tjenare alla.

Igår var man på lite partaj och drack lite alkohol och sådär. Skitnajs kväll, jag gick dit med Ursula och träffa hennes kompisar så lyxade till det med lite Smålands-bärs så att folket på festen inte blir helt illa till mods.

Efter några uppsprättade bira så var man rund om fossingarna och det var jävligt snurrigt kan jag säga. Sen helt plötsligt, från ingenstans, så tog jag en ring från värdens mamma och frågade om Ursula ville förlova sig. Självklart fick man ett ja som svar, fick även en stor ångest dagen efter en efterpresent.

Tänkte ringa och säga något i stil med
- Äh jag var fan i mig full igår och minns ingenting, kan du berätta lite?
Då kommer hon berätta att jag berättat om att förlova sig och då ska jag svara typ
- Oj shit hehe minns fan ingenting, det går nog lite för fort fram hörrudu din gullunge.

Men rädslan för att såra henne är så stor så vet inte om jag vågar. Det jobbiga är att om hennes kompis ser ringen som jag gav till Ursula. Sa ju att jag köpt den till henne men förr eller senare kommer det fram att en ring eftersökes från valborgsfesten och då är det jobbigt läge hörrni.

Vad fan kan man göra? Thorsten needs backup from his brothers.

TY PÅ FÖRHUD

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..