Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farsan är odräglig mot mig

Postat av Un Lampo di gen den 28 April 2013, 23:46
36 kommentarer · 276 träffar
För att klargöra för er som missat min förra tråd om hur min farsa dejtar mitt ex och hur hon och jag båda vet om detta men inte sagt något läste jag lite snabbt igenom kommentarerna och beslöt mig för följande:

Jag ringde min farsa och talade om att Julia (som vi så gärna kan kalla henne) och jag har ett förflutet och att jag känner mig hemskt obekväm med att ni två nu ses. Jag förväntade mig inte att han skulle avsäga sig allting med henne. Men nu, så ligger hennes farsa på sjukhus och min farsa är i arresten. Julia är på rymmen (spårlöst försvunnen). Min familj hatar mig för detta, eftersom "Du vet hur din farsa blir när folk ljuger etc för honom". Jag är alltså urskriven ur arvsrätten pga att jag inte talade om för min farsa direkt. Utöver detta, är Julias syster _I SKRIVANDETS STUND_ inne på min toalett och grejar.

Vad fan ska jag göra ? Ska jag sälja allt jag har och äger och bara åka bort? Typ USA eller liknande? Det låter kanske trollaktigt men jag har endå en gedigen utbildning som ekonom och skulle kunna anpassa mig relativt fort med bostad, jobb etc.

Vad tycker ni?

FOTNOT: Jag känner ett gäng personer i USA, Virgina. Därav resemålsförslaget.
FOTNOT: Klockan 03:00 inatt kommer jag fatta mitt beslut, Update-ar då och tar bilder för er som inte tror mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..