Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Deppression?

Postat av fISKdISK den 28 April 2013, 18:48
39 kommentarer · 231 träffar
Hej fragbite, jag är en kille på 16år. Inget märkvärdigt eller så. Bor i hålan värnamo, småland för er som undrar. En vanlig svensson med hund etc.
Jag inser att det finns många som har det sjukt mycket värre än mig men just nu ville jag bara skriva av mig.

Iallafall... Nu i helgen vart jag och vandra med skolan. Allt var fridfullt och jag hade trevligt och skoj med polarna. När min pappa sedan kom och hämtade mig så berättade han att min syster har utvecklat allergi för hundar, vi kände ju detta lite innan vi köpte Simba, hunden alltså. Dock är han en allergivänlig hund, så vi trodde inte det skulle bli problem.

Vi har nu haft vår lilla malteser i snart ett halvår och det har gått bra tills för en månad sedan. När min syster började känna att hon blivit snorig, täppt i näsan osv. Vi trodde till en början att det bara var en envis förkylning men när det satt i bestämde dom sig för att ta blodprov. Svaren kom då alltså tillbaka igår och det visade sig att hon var VÄLDIGT allergisk mot hundar. Så vi kanske måste lämna bort Simba, jag verkligen älskar honom.
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar