Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mental disorder?

Postat av Un Lampo di gen den 26 April 2013, 19:24
10 kommentarer · 329 träffar
När jag vaknar på morgonen tänker jag att jag är en hemlig CIA spion som ligger med snygga brudar och skjuter onda gubbar på helger. För att förenkla vad jag menar kan ni förslagsvis tänka er Jack Reacher, James Bond med fler. Jag tänker på allvar att jag är en sån person och hela min dag präglas utav det. Tex gillar jag att ha en keps på mig och solglasögon, helt löjligt jag vet men man ser ju så sjukt badass ut.

Har någon annan en sån här mental disorder? Att ni av naturlig orsak inte är "Ball" utan måste låtsas vara något ni inte är till en viss grad? Många försöker ju leka "rika" och köper dyra kläder osv för halva sin lön varje månad men ah, hoppas ni förstår vad jag menar.

Kärlek och relationer, jo eftersom jag jag uppfattas av tjejer som en mystisk kille kan jag inte ha en tjej. Då faller ju hela min illusion av att vara en CIA agent eftersom en sådan agent inte kan ha förhållande. Hur ska jag gå tillväga? Bör jag skjuta mig själv i huvudet så folk slipper bli halv livrädda när dom ser en kille i skinnjacka, keps och solglasögon fast det inte är soligt utomhus? Jag tror jag fått upp pulsen på ett x antal kassaoperatörer i diverse detaljhandel butiker.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar