Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag och bror min

Postat av CazzEN2k4 den 20 April 2013, 23:01
9 kommentarer · 940 träffar
Tja, ska dra det lite kortfattat, jag och min bror är inte så populära i våran by där vi bor med tjejer så att säga

.. och vi har rätt tight "förhållande" till varann, liksom, vi spelar tillsammans, hänger tillsammans och så..

Och för ungefär 2-3 månader sedan så var vi ute o drack på en av klubbarna här vi bor, finns ett par så... en lite lugnare och en med lite mer ös, vi gick till den lugnare för vi gillar inte att vara i "centrum" att visa upp oss direkt, skäms lite eller vad man ska säga.

sen skulle jag o brorsan dra hemmåt, riktigt packade var vi, ramlade o slog oss o.s.v och när vi kom hem så blev det någon konstig stämning i luften typ inte kärlek med liksom, svårt att förklara med typ "lättande" stämning, och vi var rätt fulla av oss, och det slutade med att vi runkade av varandra samma kväll...

sagt o gjort så började vi göra det lite till o från eller vad man ska säga.. låter rätt sjukt nu med närmare eftertanke...

iaf vi hoppar vidare tills i förrgår när vi satt o gjorde det på rummet o morsan kommer in mitt i allt, klockan var runt 02.00 ungefär, vi trodde hon hade somnat samt fader med... Hon blir "skräckslagen" och börjar skrika att vi inte är friska någonstans och att det är farsans fel att vi har blivit sånna här (????) och nu snackar dom att farsan har lärt oss allt och att dom ska skiljas för hon tycker att vi tre är som äckliga hundar enligt hennes egna ord då... egentligen ville jag bara skriva av mig mestadels o känns skönt att berätta detta på nått vis eller skriva av sig...

vad ska man säga/göra nu? vill inte att familjen ska gå i spillor på grund av mig och min bror...
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar