Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvän slår mig osv.

Postat av Gyllenestrupen den 18 April 2013, 00:42
43 kommentarer · 1 859 träffar
Hejsan.

Jag och min flickvän har en väldigt konstig relation. Ena stunden så har vi en s.k ''movie love'' och den andra stunden så är det pest, pina och tårar.

Hon är EXTREMT svartsjuk av sig, hon har flera gånger hotat att polisanmäla mig för våldtäckt om jag är otrogen emot henne samt ifall jag försöker dumpa henne.

Ibland när jag får damp tillbaks så börjar hon slå mig som fan, hon sparkar/knäar mig mellan benen och skriker att ingen annan ska få ligga med mig om hon inte kan det. Hon tar mig till läkaren efter varje ''slagsmå l'' bara för att försäkra att jag inte blev steril. Helt jävla galet ju.

Jag tror att hon lider av en allvarligt personlighetsklyvning. Hon är allt jag önskar samtidigt allt jag hatar i samma person. Sen att hon är sjukt snygg gör saken bara mer förvirrande.

Hennes familj är jävligt galen av sig (kubaner) men atm gillar dom mig, tjejen har inte nämnt något till dom ännu. Men jag vet att ifall jag lämnar henne o sticker så kommer hon att böla ut hos släkten och då är jag illa ute.

Vafan ska jag göra egentligen? Jag vill flytta till Usa men är inte redo förän typ 2-3 år. Jag är 20 och hon är 19.

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..