Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förändringen, [Kommer att uppdateras]

Postat av KaramellKnugen den 16 April 2013, 22:02
13 kommentarer · 281 träffar
Hallå fragbite.

Är som topic säger, glad och upspelt men lite fundersam. Har under en längre tid gått upp i vikt, haft dåligt självförtroende m.m
Därför bestämde jag mig för att gå till mitt lokala gym och börja träna. Har gjort det i två månader och det har väll gått helt okej.

Men ikväll så tog jag ytterligare ett kliv och skaffade mig en personlig tränare. Vi har schema fram till Juli, då jag ska försöka nå mitt slutliga mål. Ska helt ändra kost och enligt honom så ska jag styrketräna 4 gånger i veckan, samt konditionsträna 2 gånger i veckan

Mina funderingar är då: Kommer kroppen att orka med en sådan snabb förändring, eller förändringar?

Kommer iaff att lägga upp bilder och uppdatera hur det går. Går in i ett nytt kapitel av mitt liv, är upspelt men samtidigt lite "rädd"

Dela gärna med er om ni har liknande historier så man blir lite peppad. Eller bara enkla tips!

Tack för mig, TzN

Hur många gånger i veckan tränar Du?

72 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..