×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen vill ta paus

Postat av jYrGeNxD den 14 April 2013, 23:03
71 kommentarer · 2 217 träffar
Hejsan fragbite


Sitter här och har ont i hjärtat som aldrig förr.


Eftersom en stor del av fragbite inte orkar läsa speciellt mycket ska jag försöka fatta mig kort.


Har varit tillsammans med denna tjej i ett drygt år. Allt har gått väldigt snabbt och det har varit en underbar tid. För en månad sedan åkte hon utomlands för att träffa sin släkt, hon ska bli borta i 3 månader var det tänkt. Vi är, eller var verkligen jättekär i varandra. När vi varit borta ifrån varandra i en månad skriver hon att hon ej klarar av att vara utan mig, det är bara inte möjligt. Hon talar om det för sina föräldrar som betalar en biljett hem så hon kan komma hem en månad tidigare. Nu 9 dagar innan hon kommer hem skriver hon att tvivel börja råda mellan oss två. Som en blixt från klar himmel. Och även att hon vill ta en paus. Jag förstår INGENTING, seriöst. Hon har sagt att hon älskar mig fortfarande men att hon vill satsa på sig själv. "Skola och "annat".


Det som kanske gör mig mest ledsen är att överväger att skita i biljetten och åka hem som tidigare bestämt. Värt att nämna att biljetten kostade närmare 6000kr, ingen avbokningskydd.


I skrivande stund väntar jag på besked. Ifall hon kommer hem nästa vecka, eller nästa månad.


Vad tror ni? Jag förstår som sagt inte ett jävla skit.


"Allt kommer kanske gå tillbaka till normalt när jag kommer hem" - Men har jävligt svårt att tro på det...


Stavfel bju ja på....

Ska snacka med henne inatt pga tidskillnaderna...Kan uppdatera hur det går.


Livet leker nu kan jag lova! Upptäckte igår att någon brutit sig in i mitt förråd och snott precis ALLT. Min sommardäck värd flera tusentals kronor. vökl-skidor, dataskärm plus en massa skit. Kommer inte få en spänn från försäkringsbolaget. Eftersom jag är folkbokförd i annan stad där jag bor (hos mina föräldrar).

http://www.youtube.com/watch?v =WlBiLNN1NhQ

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..