Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snygg tjej. Luktar illa...

Postat av HästmanneN den 12 April 2013, 15:36
42 kommentarer · 6 715 träffar
Denna tjej jag nu blivit intresserad av(hon verkar dock ännu mer intresserad i mig) är underbar när det kommer till personlighet, hon har humor, hon är känslosam vilket jag gillar och hon är sexig och snygg på utsidan men så kommer detta lilla men ändå så stora problem, hennes lukt..

Märker det mest när jag ska krama om henne eller liknande och hennes hår och hud luktar något okänt.. Det luktar inte bajs eller svett men det är liksom en lukt jag inte riktigt känner mig bekväm i alls, blir nästan direkt oattraherad av henne när jag känner lukten. Hennes syster luktar likadant så måste vara någonting med hennes naturliga doft och göra.. Hur gör jag nu? Gillar denna tjej och hon gillar mig och det skulle kunna hända grejer här när som helst men jag klarar knappt av denna lukt alltså, känns så taskigt att säga men det är fan inte roligt att vara i denna knepiga situation.

Vad gör man Fragbite?
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..