Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan det någonsin funka igen?

Postat av Jontyzz den 4 April 2013, 23:05
32 kommentarer · 225 träffar
tjena fragbite, har en liten sak som jag vill dela med mig av till er.

Allting började då i september förra året då jag och min flickvän blev tillsammans, nykära och allt vi hade bara pratat i en vecka men allting bara klickade och så vips var vi tillsammans.

Den första månaden var allting underbart, lärde känna varandra, prata om vad vi gillar/inte gillar, gjorde saker tillsammans och jag kände att jag kunde lita på henne.

Men svartsjuk som jag är så ville jag aldrig att hon skulle gå på fest själv, det var ett flertal gånger då hon verkligen ville gå med sina kompisar men jag sa att antingen följer jag med eller så får hon inte gå alls. Och detta pågick till kanske 3:e månaden som vi var tillsammans tills en helg då jag lät henne gå på fest själv.

Jag kände att vi hade lärt känna varandra tillräckligt mycket och jag ville se om jag kunde lita på henne. På måndagen efter helgen då vi sågs i skolan så frågade jag om det hände något, och så svarade hon: "ja, jag hånglade med någon" och då började känslorna inifrån och allting exploderade var nära på att gråta men då bara några sekunder efteråt så sa hon att hon skämtade, och jag blev chockad och bara skrattade med henne, jag trodde på henne.

Vårt förhållande pågick i ungefär 1 månad till då hon en kväll gjorde slut med mig, och när hon väntade på bussen hem så gick jag efter och frågade henne om hon hade hånglat med någon annan och du erkände hon att hon hade gjort det.

Vi hade ett gräl i kanske 5 minuter sen kom bussen och vi pratade sjukt mycket på sms. Dagen efter så blev vi tillsammans igen,

och nu kommer den sjuka delen,

Det här "temat" Break-up Make-up pågick i nästan en månad, on off on off hela tiden, det var en period då jag var sjukt ledsen, för jag älskar verkligen henne.

Och så kom det en dag När vi hade varit tillsammans i 5 månader då det tog slut på riktigt, hon började ignorera mig, jag hade förlorat henne. jag visste inte vad jag skulle göra, jag var verkligen inte vad att somna ensam kväll efter kväll efter kväll så jag började ragga på nya tjejer. En vecka senare hamnade jag i sängen med en nya tjej, och precis innan jag skulle åka dit så smsar mitt ex mig och skriver att hon saknar mig och vill ha mig tillbaka och frågar om jag kunde komma till henne,

jag ljög om vad jag gjorde för jag ville ha henne tillbaka, men hon fick reda på det, och den här nya tjejen och jag började gräla, nu hade jag ingen IGEN.

Några dagar senare blir jag och mitt ex ihop igen, jag var glad igen :)

Men deja vu var det ja, hamnade i säng med hon nya igen och jag och min flickvän gjorde slut och hon började träffa andra.

1 vecka senare hon gjorde slut så blev jag ihop med en ny tjej, det varade i en vecka.

någon vecka efter jag och den nya nya tjejen gjorde slut så blev jag och mitt ex ihop igen, bråkade, gjorde slut, bråkade, gjorde slut

till en dag jag bara sa FUCK ALLT och bröt kontakten med henne.

2 veckor senare kanske så smsar hon mig att hon saknar och vill träffa mig, typ 2 dagar efter det så träffas vi och hamnar i sängen 2 - 3 gånger tills NU. Hon vet inte om hon vill vara tillsammans, hon ville vara på g för någon dag sen, och idag så vill hon inte vara tillsammans med mig längre, hon säger "fuck dig" och grejer på sms, att hon inte orkar

VAD SKA JAG GÖRA, behöver hjälp.....
Uppskattar seriösa svar

Kommer det någonsin funka?

74 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..