Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tror ni hon gillar mig?

Postat av Stekkis den 28 Mars 2013, 23:43
31 kommentarer · 1 520 träffar
Tjenare Fragbite.
Jag gillar en tjej som går i ettan ,till saken jag har märkt hur hon har spanat in mig och vi fått ögonkontakt flera gånger ,hon har t.o.m lett åt mig om jag såg rätt.

Till saken ,jag bestämde mig för att skriva till henne så jag hittade på någon kass anledning och skrev lite med henne ,sen bytte jag samtalsämne och frågade vad hon gjorde ,då svarade hon inte sen några dagar senare skrev jag hej men då svarade hon inte heller. Efter detta har jag fortfarande märkt att hon har kollat in mig och vi har glott på varandra.

Tror ni hon gillar mig eller ,vet inte hur tjejer tänker... eller ska jag bara sitta o vänta tills jag kommer över henne eller tills hon skriver. Hon kanske bara är blyg och behöver tid eller något, jag vettefan....
Jag vill inte ju skriva igen då hon inte svarade de senaste gångerna, då tror hon säkert jag är efterbliven eller desperat hehe:P
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..