Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Gripen efter runk

Postat av m0rti den 24 Mars 2013, 00:08
48 kommentarer · 1 380 träffar
Hej på er, blev idag gripen av polisen på grund av ett mycket olyckligt runk.

Jag kände redan när jag startade upp min dator att någonting var fel, en känsla av obehag som låg i luften. Men jag var så oerhört kåt att jag la den tanken åt sidan.

Jag kopplade in mina hörlurar i datorn och öppnade upp webbläsaren för att besöka första bästa porrsida. Jag hade förberett med papper och en tub med saliv jag sparat till just sådana här tillfällen. Jag hade värmt upp med penis-massage, starkt kaffe och dansbandsmusik, allting medan jag stirrade på min affisch på David Hasselhoff i unga dagar.

Huvudakten satte så småningom igång, jag hasade ner byxorna, satte kalsongerna på glänt och lekte fram min lilla 'bitare, rullade igång filmen och kände min bastanta lem resa sig som ett fyrtorn över horisonten, det var en rejäl pjäs. Min dase var någonting jag var stolt över.

Jag runkade på duktigt en bra stund, men någonting var riktigt, riktigt fel. Jag kände det starkare för varje drag. Kanske var det på grund av den glömda tvättiden, eller avsaknaden av kvinnor i porrfilmen....eller kanske....nej, inget av det där hörde till ovanligheterna. Då slog det mig.

Persiennerna. Helvetes jävla satmunk. Jag hade inte dragit ner persiennerna, här sitter jag och runkar för full patte med skrivbordet rakt framför fönstret. Utanför står ca 30 personer och bara stirrar, här sitter jag på tredje våningen och masturberar inför förbipasserande.

Jag insåg att det var kört, men tänkte inte acceptera mitt misstag. I ett desperat försök att skämta bort det öppnar jag fönstret och skriker "Vad tittar ni på va?". Då höjer alla blicken mot mig och skriker förskräckt, tanken slår mig som en blixt från klar himmel - det var inte mig de hade samlats för att titta på.

Där står jag med kuken i givakt i ett stadigt grepp helt röd i ansiktet och flåsar förvirrat. Jag kollar ner rakt under mig, där står ett 10-tal poliser och tittar på mig som om jag vore helt jävla dum i huvudet. Jag fastnar med blicken på en skylt någon håller upp "Hårdare straff för våldtäktsmän", de demonstrerade mot sexuellt frihetsberövande eller något sånt. Hälften av poliserna stormar in genom min port och brottar ner mig på marken. Nu har jag efter att ha anhållits och frisläppts kallats till ett förhör.

Vad ska jag säga?
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..