Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med flickvän

Postat av schlyna. den 20 Mars 2013, 09:29
79 kommentarer · 486 träffar
Jag har ett problem och skulle vilja höra era åsikter om detta.

Saken är den att jag och min flickvän har varit tillsammans i cirka 1.5 år, vi har nu hamnat i ett stort bråk och jag vet inte om jag ska lämna henne eller inte.

Det bråket handlar om är att hon i helgen var på en chillfest och tittade på melodifestivalen, hon och en annan killkompis. De hamnade i själva i soffan efter och satt och kollade själva, hon säger att de gav varandra blickar och det kändes nåt speciellt. Hon säger dock att de inte gjorde nåt, vilket jag tror på.

Ett par dagar senare får min flickvän reda på att den här

Killen gillar henne och hon fortsätter skriva med honom. Hon säger att hon tyckte det var " spännande".

Nu har jag fått reda på allt och hon säger att hon ångrar sig och att det inte är något mellan dem. Den här killen är dock i samma umgängeskrets som vi så det är omöjligt att inte träffa honom
Dock så är vi inte direkt kompisar utan bara sett varandra ett par gånger eller så

Hoppas ni förstår, sitter i skolan och skriver på mobilen.

Jag undrar vad ni skulle göra i den här situationen?

Vi är båda förövrigt 19 år.

Tack

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 79 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..