Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan fan inte komma över skiten.

Postat av Blastox den 20 Mars 2013, 01:39
22 kommentarer · 516 träffar
Tjena, behöver tips på hur jag ska komma över mitt ex som jag spenderat 2år med..

Sedan vi gjorde slut så har jag försökt sysselsätta mig med gym/spel/jobb och nu söker jag även universitets utbildningar, försöker umgås så gott jag kan med vänner och sexlivet är väl inte de bästa, men långt ifrån de sämsta.

Men det känns ändå som att världen står stilla och under kvällar/nätter så tänker jag alltid på henne, Vad gör hon? Hur mår hon? Träffar hon någon, Är hon lycklig? etc.

Vi försökte hålla kontakten med varandra, men det tog typ slut då hon endast hörde av sig för t.ex vägbeskrivningar, Datorhjälp, Speltips, Blev sur tillslut och hänvisade henne till eniro.

Fick aldrig besvar efter de smset och nu har det väl gått sisådär 2månader sen dess, Vi avslutade förhållandet runt förra oktober, antar att det lär ta några månader till, men nu känns det fan som att man testat allt för att försöka glömma/ fortsätta med livet.

Har ni drabbats av samma skit? Hur hanterade ni det? och hur lång tid tog det för er att gå vidare?
Jag har letat efter lite upplyftande musik för att få mig på bra humör men ändå så glider jag tillbaks till såna här låtar: http://www.youtube.com/watch?v =8MJio3s2wFI

antar att det känns lite lättare nu när jag skrivit detta, men skulle ändå uppskatta lite svar om det jag nämnde tidigare, känns som att jag behöver få igång fler sysselsättningar eller göra något för att kunna gå vidare, tiden verkar ju inte läka såret så jäkla bra iaf.

Tack på förhand

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar