Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zippo Tändare?

Postat av M!r4Ge den 16 Mars 2013, 18:11
14 kommentarer · 1 565 träffar
Tja!

Jag har ett problem, undrar om det ska vara såhär med en orginal Zippo tändare från teknikmagasinet (Made in USA står det på asken iaf, och står Zippo i botten av tändaren)
299 kr.

Jag har fyllt på Zippo tändaren med Zippo Lighter Fluid så mycket som det går, dock inte överfullt. Den funkade som den ska göra. :)

Jag tappade bort den och letade överallt , men ja hittade den. Den hade varit borta i ca två veckor. Då jag skulle använda den igen kom det bara gnistor, men ingen eld låga?

Jag öppnade den och kolla om det var fuktigt där i det vita luddet där man häller i, men det var snustorrt, dock luktade det fortfarande. Känns som att Zippo Lighter Fluid avdunstar i det vita luddet om man inte använder tändaren på ca 2 veckor.

Ska det vara såhär med en orginal Zippo tändare att man måste använda den typ varje dag för att det inte ska avdunsta, så man måste fylla på igen?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..