Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Antastade lärare

Postat av reatzh den 13 Mars 2013, 22:17
29 kommentarer · 535 träffar
Tjenixen 30slakare af doom!

Det var en helt vanlig onsdag idag ända tills sista lektionen.. Vi hade engelska med den snyggaste milfen på skolan.

Vi hade rast i en 5-10 minuter så jag tänkte varför inte gå ut på en cigg innan vi börjar lektionen? Vi hade haft matte prov innan engelskan och behövde lugna nerverna. När jag väl kommer in till lektionen och får syn på den underbara milfen Charlotta. En rumpa som inte är från denna planet och ett ansikte som en porrskådis.

Iallafall, sätter mig vid bänken längst bak och framför mig sitter den mest efterblivna person jag skådat och behöver ganska mycket extra hjälp, perfekt, då får jag se Charlottas rumpa massvis under lektionen. Det går en ca 15-20 minuter innan retardet ber om hjälp ( vi skriver en uppsats på 3-4 sidor) Då kommer självklart Charlotta och hjälper honom, hon ställer sig bredvid honom och böjer sig ner. Min haka trilla ner i golvet när jag såg den perfekt formade rumpan. Jag som agerar innan jag tänker smeker med långfingret och ringfingret mellan hennes skinkor och hon reser på huvudet, kollar bakåt och ser mitt kritvita ansikte och ögon som golfbollar och ger mig ett leende.

Efter hon hjälpt den efterblivna clownen kommer hon bak till mig och viskar i mitt öra ''Stanna kvar efter lektionen så kan vi prata lite'' sen gjorde hon en ''wink'' till mig med ögat.

Sagt och gjort stannar jag kvar efter lektionen. Charlotta väntar på att alla andra 19 elever ska gå ut ur klassrummet sen låser hon dörrar och fönster, drar för gardiner. Sedan ställer hon sig vid whiteboard tavlan och kollar på mig medans hon smeker sig på magen och sedan ner mot himlavalvet. Jag går sakta men säkert mot henne för att ge henne en kyss och hon kysser tillbaka. Jag börjar sedan smeka henne på rumpan och hon tar sin hand på min åderpåle. Jag tar av henne tröjan och pussar hennes perfekt formade bröst. Hon sätter sig på knä och knäpper upp mina byxor.

Efter att hon sugit lite på min Petter-Niklas tar jag av hennes byxor och hennes ''tandtråds string''. Jag pullar henne lite lätt så hon ska bli våtare för att sedan köra in min skalliga hämnare. Efter 30 minuters aktivt sex kommer jag äntligen och hon ber mig spruta henne i munnen. Sagt och gjort sprutar jag henne i munnen och hon sväljer.

Vi tar på oss våra kläder och hon skriver sitt nummer på en lapp och säger till mig att ringa henne på lördag.

Edit kommer på lördag alt söndag.

Ska jag ringa henne?

84 personer har röstat
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..