Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mor min tjötar?

Postat av removedd den 11 Mars 2013, 00:07
54 kommentarer · 525 träffar
Är 22. Hade tidigare ett jobb på ett företag i ungefär 1 år så får cash fastän jag inte jobbar just nu.

Varit inskriven på arbetsförmedlingen som sagt och blev tilldelad ett jobb coach program bland massa kids som surfar facebook på datorerna istället för söka jobb

Hur som helst back till mig själv. Sitter mycket vid datorn hemma och enbart detta föräldrarna ser. Morsan som studerar åkte i torsdags och kom hem på lördagen och började direkt att tjata om allt möjligt.....

"har du städat huset"
"har du sökt några jobb"
"har du dehär och dehär..." blablablab allt på samma gång

Så nu ska jag hoppa in som extrahjälp på morssans jobb eftersom hon ska iväg imån så sitter jag vid datorn och spelar med några kompisar.

"Har du sökt jobb, du ska söka minst 1 jobb tills kl 21"

hon kommer in kl 21 "vart är listan ja bad om du skulle visa mig nu är klockan 21 vavavava?"

ehh listan det var 1 jobb sedan lista i fortsättningen?

"jaha du har inte heller betalat någon hyra denna månaden?"

ne du får pengarna imån då (brukar paya 1k i månaden men brinner det liksom. En helg kan hon väl leva utan dom pengarna och allt tjat?)

Sedan går hon ofta ner till far min och tjötar och sedan till min bror och tjatar på honom innan hon äntligen går och lägger sig och läser i sängen

Har hon mens eller vad är det frågan om? hon tjatar på exakt alla i hela huset , hon verkar inte ha något att göra så tjatar för att hon kan eller något för har länge försökt att fatta vad det är.

Sedan kan jag tillägga att jobbet jag var på gick i konkurs och att mina föräldrar alltid haft samma jobb hela livet dvs aldrig sökt ett jobb i dagens läge. Endå tjötas det som om de vore experter på ämnet

Vad tror ni? har hon någon ADHD sjukdom som trängt in i huvudet på henne

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..