Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur du får en tjej *GUIDE av proffzetmed

Postat av FredrikKarlsson den 8 Mars 2013, 11:45
120 kommentarer · 17 982 träffar
Denna tråd är till för alla som vill ha en tjej.

* Inledning *

Jag har alltid haft lätt att få tjejer, jag vet inte varför men så är det.
Jag har knappast aldrig varit "singel" utan har alltid haft tjejer som har tyckt om mig och har alltid viljat ha mig direkt när jag har blivit singel.

* Knepet att hitta tjejer*

Utseende?
Självklart beror utseendet på vad man själv letar för tjej, ser du dålig ut så kommer du nog få svårt att hitta en äkta heting..
Men bara för du ser dålig ut kan du ju också få en tjej bara det att du får ta en i lite lägre nivå. En nivå som du själv är i.

* Vad faller tjejer för då ? *
De flesta tjejer fallar för när du ger bra och positiva komplimanger. Skriv att hon är söt,snygg och het!
Skriv INTE "Heta bröst ;) "
Utan skriv mera " Dina ögon ser så sjukt fina ut!!" osv..

*Första steget *

Facebook är ett perfekt ställe att hitta tjejer på.
Du blir vän med någon tjej du tycker ser bra ut och som verkar vara i din stil..
Du börjar gilla några av hennes bilder och kanske skriver
"Fan vilka söta ögon :O " på en bild som hon har tagit..

Antagligen får du tillbaka en kommentar tillbaka som låter "Tack :D hihi " eller något liknande med en glad smilyes!

Efter hennes svar på din kommentar börjar allt...

Det är nu du ska ta steget och börja skriva till henne i PM.
Skriv en liten text men som inte är överdriven..

"Hej, asså den där bilden som jag skrev en kommentar på.. Fy fan vilka fina ögon helt seriöst! Är dom så fina IRL?"

Antagligen kommer hon fnittra lite och så kommer ni få en positiv stämning i chatten. ( En bra början)

* Gå inte för fort framåt *

Tro inte att du ska förhandla en dejt på en dag.
Ni ska snacka i minst 1 vecka och sedan kan du kanske börja prata om att ta en dejt / filmkväll / bio.

Tjejer gillar som sagt när man ger positiva kommentarer, skriv gärna lite då och då att hon är snygg, och söt!

* Bild på dig *
Viktigt!!! ( skicka ALDRIG din bästa bild som din första bild)

Skicka gärna en bild på dig, UTAN att hon frågar dig om en!
Förmodligen tar hon emot den, och ger en bra respons tillbaka. Får du ett bra svar tillbaka så är du på väldigt bra väg.

Du ska aldrig själv fråga "Tycks?" för nästan aldrig kommer du få ett ärligt svar ( om hon inte verkligen gillar dig ) en tjej brukar aldrig säga " Nej, du är ful" utan då säger dom istället "fin, helt ok" eller något med den stilen.
Skulle hon verkligen tycka du är snygg efter du skickade bilden kommer hon skriva det "SNYGG" "SÖT" eller något sånt..

Skulle hon nu inte skriva "snygg " eller "söt" eller något i den stilen efter du har skickat din bild på dig, prova att skicka en lite mera "bättre" bild som du verkligen är nöjd med!

Skriver hon inget efter den bilden, så får du fråga om hon har en bild på sig hon har lust att skicka.
Vanliga tjejer som inte tycker du är söt skickar oftast inte bilder på sig själv heller.
Oftast skriver dom "jag har ingen bild på mig här =( "
men det är bullsh!T eftersom nästan alla tjejer har över 100 bilder på sig själv (Per dator).
Hon är antagligen inte intresserad av dig och då kan du kanske sluta skriva till henne.

och du får börja om från steg 1. ( Skulle hon därimot skriva till dig en annan dag "hej :) " då kan du börja små snacka lite lätt med henne, och sedan "BIO?" rakt av för att få reda på om hon gillar dig eller inte.

Men en gyllene regel är att ALDRIG fråga "gillar du mig" / " Tycker du jag är söt" för det är totalt fail!

När du väl har hittat en tjej som nappar på dig efter du har gjort stegen ovanför är det dags för..

* Sista rycket *
Här ska du alltså försöka få en "dejt" med din tjej.
Det går inte bara skriva ses ?:PPPpPpp
Utan det måste vara med en riktig känsla du tar fram det, så hon fattar att detta är på riktigt och inget knullkalas.
Många tjejers första tanke är "Han är ute efter ligg.."

De flesta tjejer HATAR när killar är ute efter ligg, och det märker dom nästan omgående.
Ni har nu snackat i kanske 1 vecka? Du har kanske lyckats få en eller fler bilder "gillade" av henne på bilder på dig.
Vilket är väldigt bra tecken.

Nu kommer den stora "ögonblicket"
En bra text kan vara
" vi har ju snackat en hel del nu, och jag tycker du verkar sjukt schyst och väldigt söt tjej, skulle undra om du ville gå på bio i helgen eller kanske nästa helg?"

En ganska schyst deal där och hon kommer förstå att du vill träffa henne för att se om ni kan passa in på varandra.
Förhoppningsvis kommer hon tacka ja.
Skulle hon säga att hon har "ont om pengar" så säger du självklart " jag bjuder dig så klart sötis ;) "

skulle hon säga OKEJ direkt och ni bestämmer en bio och tid så är det bara köra på!
GLÖM INTE att sista sekunden när ni ska betala i kassan så säger du jag bjuder denna gång ;)

Tjejer gillar alltid när killar betalar för tjejerna.
Men bli inte för girig du ska inte betala varje gång!
Men första "dejten" kan vara lite lockade att betala första gången så hon vet att du är en schyst kille.
Dvs hon får ett bra första intryck på dig! =)

* Väljer ni att gå på bio *

Så kommer det inte hända direkt mycket i första stunden, du kan inte förvänta dig att ta hennes hand eller ge henne en puss eller dylikt..
Låt inget hände direkt vid första dejten.
Det är hemma sen när ni skiljs som du ska skriva av dig i chatten och berätta hur söt och grym hon verkar!
Antagligen då kommer du få tillbaka "desamma!! hade jätte trevligt :D "

Då är det bara köra på, och beställa nästa gång ni ska ses!

Well, har ni frågor om ett förhållande eller några andra frågor gällande tjejer så är det bara säga till!

/// Hälsningar tjej kungen

Har du tjej?

517 personer har röstat

120 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 120 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..