1
Gamla ex, följer efter mig -.-
Postat av Låst Konto 124563 den 7 Mars 2013, 17:31
42 kommentarer · 1 252 träffar
Min gamla kärlek som jag hade för 5FUCKING år sen följer efter mig fortfarande idag..
Det är så jävla jobbigt? Vad ska jag göra för att hon ska sluta?
jag kan ju inte säga till henne "kan du sluta stalka mig överallt?" för jag kan ju inte bestämma över henne?
Jag är vän med hennes syster, för jag tycker hon är het!
Men jag gillar inte mitt "ex" på något sett längre och jag har inte bryt mig om henne på alla dessa år..
MEN, när jag skaffa ny facebook ber hon om att bli min vän, jag nekar och så får man en långtext om hur jag kan behandla henne så?
JAG VILL INTE HA MED DIG O GÖRA?..
Jag skaffar instagram och hon börja följa mig där också?
jag FATTAR DET INTE? vad är problemet lämna_mig_I_FRED? jag har en tjej som jag har varit tsm med i 4 fucking år, och jag vill inte ha med dig att göra..
har dock inte snackat med mitt ex på typ 2 år nu överhuvudtaget, jag får PM varje år typ "vf kan du inte bara vara vän med mig.." blabla men jag raderar det direkt..
MEN det är sjukt störande att ens se hennes ansikte!
"... följer dig nu på instagram"
"... vill lägga till dig som vän"
WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA; LEAVE ME ALONG!!!!!!
Vad fan har ni gjort med era ex eller vad skulle ni göra om ni hade ett ex som är sjukt irreterande??????
tråden är till för _ALLA_ som vill berätta något äckligt om era EX
Det är så jävla jobbigt? Vad ska jag göra för att hon ska sluta?
jag kan ju inte säga till henne "kan du sluta stalka mig överallt?" för jag kan ju inte bestämma över henne?
Jag är vän med hennes syster, för jag tycker hon är het!
Men jag gillar inte mitt "ex" på något sett längre och jag har inte bryt mig om henne på alla dessa år..
MEN, när jag skaffa ny facebook ber hon om att bli min vän, jag nekar och så får man en långtext om hur jag kan behandla henne så?
JAG VILL INTE HA MED DIG O GÖRA?..
Jag skaffar instagram och hon börja följa mig där också?
jag FATTAR DET INTE? vad är problemet lämna_mig_I_FRED? jag har en tjej som jag har varit tsm med i 4 fucking år, och jag vill inte ha med dig att göra..
har dock inte snackat med mitt ex på typ 2 år nu överhuvudtaget, jag får PM varje år typ "vf kan du inte bara vara vän med mig.." blabla men jag raderar det direkt..
MEN det är sjukt störande att ens se hennes ansikte!
"... följer dig nu på instagram"
"... vill lägga till dig som vän"
WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA; LEAVE ME ALONG!!!!!!
Vad fan har ni gjort med era ex eller vad skulle ni göra om ni hade ett ex som är sjukt irreterande??????
tråden är till för _ALLA_ som vill berätta något äckligt om era EX
FUCK EX
41 personer har röstat