Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nu ex, påkommen i

Postat av Fjunken den 27 Februari 2013, 19:42
30 kommentarer · 257 träffar
Sjukaste som hänt mig ever, samtidigt som jag är äcklad som aldrig förr så gråter jag floder över den tjej som jag trodde var perfekt.

Såhär gick det till iallafall:

De började egentligen för typ ett och ett halvt år sedan med min tidigare flickvän som jag fick höra lät andra killar ta på hennes bröst under bhn osv när hon var ute. Sen dess har jag alltid haft svårt att lita på någon.

Nu trodde jag däremot att jag hittat rätt, hon är perfekt. Hon är den där snygga tjejen som är bra i skolan, inte dricker speciellt ofta,har många kompisar,kan sitta en hel dag ute i solen och lägga korsord under en sommar osv. Väldigt smart och snygg, helt klart en keeper ända tills detta hände.

Vi hade bestämt oss för att ha en filmkväll hemma hos Jenny (påhittat namn) Jenny och mitt x Sara (också påhittat) bor ca 600m ifrån varandra. Vi skulle iallafall ses där till 9-10 på kvällen med 2-3 andra killkompisar, jag brukar försöka komma så sent som möjligt till hennes vänner, då de oftast är fullare ju senare jag kommer.

Den här gången blev ett undantag dock. Min lillebror som förövrigt är 93a och två år yngre än mig spelar hockey och jag som är efterbliven nog att inte ha körkort törstade efter skjuts. Hockeyhallen ligger i krokarna runt Jenny så jag beslöt mig för att åka tidigare.

Efter att ha gått runt i kvarteret och lyssnat på musik för att döda tid i säkert 30 minuter så orkar jag inte mer, tittar på klockan 19:20. Jag beslutar mig för att rulla in iallafall, så svårt kan det inte vara att kallprata i en halvtimma innan mitt ex kommit hem från sin träning och ansluter sig liksom.

Mitt ex skulle som sagt komma tidigare och fixa saker att äta och lite filmer, så jag visste att Jenny var inne, kunde se henne springa förbi i köket någon gång i början på min promenad också. Så att hon var hemma visste jag.

Tyckte de var konstigt att ingen kom ned för att möta mig efter en jävla massa plingande. Ringde Jenny, inget svar.
Öppnade dörren lite på glänt och jag kunde höra folk på övervångingen. Först blev jag rätt ledsen över att deras killkompisar och dem själva börjat kolla utan mig, aldrig kul att bli utesluten. Men sen tog ilskan över och jag bestämde mig för att gå upp och konfrontera dem. Kolla varför jag inte fick vara med från start liksom...

Det är då jag ser det, jag rundar de där förbannade vita trappräcket, och inser att folket hört mitt diskreta dunsande i trappen. Dom rör sig som aldrig förr och mina ögon har nu kommit i nivå med trappräcket och de jag får se sitter fortfarande som en fryst jävla bild i huvudet.

Super Smash Bros, tydligen har mitt ex tagit sig vatten över huvudet och sitter som ensam spelare i det röda laget medans alla andra är i det blåa. Hon hade inte heller mer vett än att köra Yoshi mot Mario,Peach och Pickashu. Det var otäckt, inte ett poäng hade hon trots att de gått 14 minuter. Helt överkörd från alla håll.

En vecka senare dumpade jag tjejen för att jag kom på att jag inte älskade henne...

För diskussionen, hur är eran relation till era ex? Värsta ni vart med om?
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..