Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polaren pratar inte med mig

Postat av Sammuh den 27 Februari 2013, 08:23
13 kommentarer · 228 träffar
Han har haft en flickvän i ca 4 år som jag också är helt okej kompis med. Men i helgen va jag ute och festade med några andra kompisar och stötte såklart på hans tjej jonna. Vi stod o pratade lite löst sisådär 10 minuter först, sen gick jag och satte mig i soffan. Tänte inte alls på henne nå mer men sen när jag skulle på toaletten fick ihon tag i min arm och släpade in mig på ett rum. Kunde verkligen inte hålla mig när hon kysste mig så vi började hångla, men efter en halvminut insåg jag att det här är idiotiskt fel. Jag drog hem och dagen efter ringde ja upp min polare och berättade allting och jag bad om ursäkt. Han blev flyförbannad och vägrar prata med mig nu. Jag vela ge han mitt xbox men det tog han inte heller emot. Nu har han gett igen när han hånglade med min farsa och bajsade i min postlåda. Då gav jag han ett presentkort på femtusen. Då hångla han med min morsa, då gav jag han en all inclusiveresa till eqypten
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..