Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har anden rätt ?

Postat av rickardpersson95 den 26 Februari 2013, 01:08
10 kommentarer · 393 träffar
Hej alla ! för ett tag sen började det komma random sms från en kille till min tjej . Jag kollade någon gång och frågade vem det var hon sa att det var nån från hennes förra skola .

så var tyvär inte fallet det var en kille hon hade träffat några gånger samtidigt och kanske haft sex med .. iaf " masserat " som dom skrev i facebook chatten ..

fick reda på lösen med hjälp av keylogger på min dator .. jag sa att jag inte kom in på facebook och bad henne prova ;) ganska fult knep men vadfan kände på mig att det var något konstigt .. jag dumpade henne och ville inte se henne igen sa jag ... men saknade henne ...så tog tillbaka henne

sedan den gången så har jag inte kunnat lita på henne .. det var ca 3 månader sedan och så för ett tag sen såg jag den här bilden : http://imgur.com/ZKUBtmc

och visst fan har andjävlen rätt ! det blir aldrig det samma eller ? så iaf jag dumpade henne igen för jag inte kunde lita på henne gjorde jag rätt ? :/

Har ni känt likadant som jag eller gjort likadant ? VET ATT JAG INTE KAN SKRIVA ORDENTLIGT ! :)

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..