Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

våldtagen

Postat av Gustav III den 24 Februari 2013, 23:21
28 kommentarer · 339 träffar
gick åt helvete förra veckan fragbite.

hade pressat mig igenom skolan hela veckan, 2 prov varav ett i fysik samt en stor inlämning i religion. sämst som jag är på att skriva så kan ni ju tänka er hur skönt det var att bli klar. det var en fet fest hos en tjej som flyttat till en ny lägenhet i centrum, självklart var det förkrök hos mig innan med mig, cs 1.6 och absinthe.

klockan slog 8 och polarN stod utanför dörren och bankade, § Q-TAB sen rusha mid ut genom knarr :p (gick alltså ut hemifrån, tyckte att det skulle vara kul med lite referenser till cs). vinglade ner till bussen med polarn och svepte slatten.

väl på festen så träffade jag marcus, som alltid skröt om sina bravader i starcraft. jag som var där för att träffa brudar hade ju inte direkt lust att stå med honom och snacka om hur jobbiga destiny cloud fist builds är (speciellt eftersom jag inte ens spelar toss, lol) så jag sa att toss var op och att han skulle träna mer. tror han blev rätt ledsen och började grina faktiskt.

hur som helst så gick jag och satte mig bredvid en asnice brud med fina pattar. började småprata lite och det ena började leda till det andra och efter lite övertalan så slutade det med att hon följde med mig på sista bussen hem.

vi kom precis innanför dörren när en person vrålar ashögt "BÖÖÖÖÖÖÖG". sprang direkt in på mitt rum och såg där min lillebrorsa spela CS på min dator. han hade fan ASDÅLIGA stats! skrev direkt !stats i chatten och min absolut värsta farhåga blev besannad. jag hade blivit våldtagen. från #1 till #12 på listan.

hur ska jag göra för att bli #1 igen? det tog flera månader :(

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..