Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Not your typical oskuld!

Postat av Discipline den 24 Februari 2013, 13:37
56 kommentarer · 767 träffar
Jag börjar med att berätta lite om mig själv.

- Jag är 22 år.
- Född och uppväxt i sverige med utländska föräldrar.

Jag är en datanörd som spenderar sin tid hemma och spelar istället, det har lett till att jag har förlorat all kontakt, jag spenderar majoriteten av tiden online och pratar med mina engelska evänner.
Att uttrycka mig på svenska språket har alltid varit svårare än engelska då jag använder majoriteten av min tid online. Jag hänvisar mig själv ofta till Google Translator när jag får "hjärnstopp" och inte kan riktigt få ut orden på svenska vilket brukar leda till, just det så var det!
Trots att jag spenderar mycket av min tid hemma så finns det tillfällen då jag går ut för att handla eller dylikt och jag försöker verkligen peppa till mig och klä ut mig så jag bländer in i mängden..
Jag försöker alltid prata klar och tydligt när jag väl behöver kommunicera men ibland kan personen bemöta mig med ett "va"? som om jag vore oklar eller att jag inte har kompetensen att få ut en mening. Jag är varken stammar eller har en annorlunda dialekt från alla andra.
Jag kan inte förneka att jag är helt bekväm eller bekväm huvudtaget i sociala tillfällen, jag försöker så gott som möjligt. Jag vet inte riktigt hur man är kring personer speciellt när det är tu man hand. Vi ofta hör myten attt man ska vara sig själv och behandla tjejer precis som alla andra men till en viss gräns så anpassar man sig beroende på vem man pratar med?
Jag har dåligt med självförtroende även när jag ser helt okej ut, jag är 176-7 cm lång och jag är varken tjock eller spinkig eller vältränad for that matter. Jag har en platt mage och har inte stenhårda bröst. Jag är väldigt nervös inför att stå naken framfår någon då jag anser jag ser bättre ut när jag är påklädd och gömmer min otränade kropp. Jag är kritvit och funderar starkt på att börja gå till solarium, jag antar det händer när man inte får någon sol på sig, haha!

När jag var 12 år brukade jag flörta med en tjej via nätet via MSN, för skoj! Det var inte så seriöst och man kände sig mer nyfiken till tjejer. Jag har ingen erfarenhet med tjejer, har aldrig varit närgången. Har varken kysst eller haft sex.
Jag har nyligen fått kontakt med henne igen och vi har pratat ett tag nu och det har blivit en aningen mer seriöst mellan oss nu. Vi har påbörjat en "KK" relation kan man säga, hon vet att jag är en oskuld och jag kan ha nämnt att jag inte har kysst någon men det kanske hon har glömt bort?
Hon är väldigt söt och ser ut som en oskyldig ängel. Jag har sett hennes ex-pojkvänner, macho typer som är välbyggda och klär sig med en skjorta, alla har varit svenska tror jag. Jag är så underlägsen till alla andra killar hon har haft? Jag har prestationsångest när det gäller sex.
Jag vill hon blir nöjd och jag vet hur kliché det låter men så länge hon är nöjd så kommer jag också bli nöjd!

Jag behöver lite rådgivning om vad jag ska tänka på när jag träffar henne, vad jag borde tänka på? Vad jag bör göra innan jag träffar henne?
Ska självklart raka mig och se till att det är fräscht där nere, jag brukar alltid raka mig i armhålan men det kan anses vara "bögigt" och det är bara manligt när det finns hår där?
Bra andedräkt är självklart viktigt också! Hon sa att jag skulle höra av mig när jag är i ****.
Så det är upp till mig när jag väl träffar henne men jag vill nog inte dröja det allt för länge och inte allt för snabbt heller, vill inte verka desperat eller att jag har glömt bort henne.

Jag skulle verkligen uppskatta om det finns feedback från både tjejer och killar, det skulle verkligen underlätta om ni nämnde i era kommentarer om ni är tjej eller kille så jag har lite annorlunda perspektiv från båda könet!

(Kan tänka mig hålla er upplysta och uppdatera tråden, just help me through it.)

Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, tack återigen.

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..