Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärringen stal min påse

Postat av Gyllenestrupn den 19 Februari 2013, 23:27
20 kommentarer · 206 träffar
Tja

Idag va ja på ica o handla den dagliga kvällskassen ja handlar mjölk bröd ja ni vet lite onödigt hehehe!!

När ja kom till kassan o betalade lugnt i min takt så kommere en kärring me krycka eller såndär kärringkäpp o petar på meh så stiger åt sidan så hon får passera ut. Har typ köpt 10 varor blir 236kr o betalar med kort... Under tiden så har tydligen någon(kärringenk) packat mina varor märker detta då ja betalt o ser att hon försöker smita iväg!

Jag tappar fan nästan hakan o springer efter och tar tag i kärringens wig och drar av det fastlimmade fejkhåret så hon börjar skrika..

Jaja polisen kommer dit och tydligen vill hon anmäla mig för att ja slet sönder hennes jävla hår o då sa ja ne då anmäler ja dig för rån/stöld

Men snuten vägrade avceptera o ta min anmälan o nu e ja anmäld bara för misshandel i guess

Frågan e nu får polisen ignorera en sådan sak? Vem gjorde rätt i detta fall? Ja tänker fan leta upp henne hon lär bo i området då det är ett litet område o alla som bor här e typ incest o ligger me alla ja ni fattar..

Ska ja attackera henne på någt vis? Vafan hade ni gjort i min sits?

Trevli kväll
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..