Hej 30 slakers!
Tänkte höra med er om ni har några erfarenheter av det klassiska "Womens logic" som kan få vilken lirare som helst att undra vad som är fel med sliddjuret.
Som trådskapare kan jag ju börja, jag gav en tös en komplimang i plugget häromdan, det var ju alla hjärtans dag trots allt. Tog mig själv om dasen och gick runt i korridorerna för att leta efter någon desperat tjej som skulle falla för min omotståndliga charm. En fin blond tjej med tighta svarta jeans kom skuttandes framför mig och var ovanligt glad, men hon blev raka motsatsen inom fem sekunder.
- Men värst vad du var fin idag då!
- Vadå, var jag inte de igår eller?!?!
Kan du inte ta emot en komplimang eller? Sa jag och gick därifrån småfnittrandes haha.
Dela med er om ni har råkat ut för liknande!
Skrivet med min iPhone
- Vi har matte tillsammans va?
Då svarade jag
- Japp! ses vi där eller?
Då bara började hon stört gråta och sprang tvärs över korridoren och slängde sig själv ut genom fönstret och tog självmord.
Medans jag bara stod kvar där som ett frågetecken samtidigt som rektorns röst hördes i högtalarna i bakgrunden
"Män... Vi har ingen aning om va vi gjorde!"
lol troll xD xD :P
Sen säger man: Aaah hon va fan rätt snygg
Sen får dem lacket, hahahahaha!
Men samtidigt som min kuk långsamt blev styv så sa jag till henne, damerna först. Hon började att skaka våldsamt och började storgråta då denna akt av kvinnonförakt hände mitt på ljusa dagen. Alla kvinnor runt som märkte detta fick tårar i ögonen, männen omkring mig fick bara en ordentlig stake, vissa började onanera vilt.
Långsamt började hon gå igenom dörren vilt påhejade av de onanerande männen omkring oss.
När den otroligt kvinnofientliga-mansgris händelsen ägt rum och hon passerat mig så vände hon på huvudet och klämde ut ett ynkligt
"tack".
"Det var mitt privilegie". Sade jag och samtidigt som jag sagt detta föll hon ner på knä gråtandes. Vissa kvinnor omkring oss svimmade medans männen ropade högt och hetsrunkade.
OnT: Tjejer är rent generellt mentalt rubbade. Vet inte riktigt vad fan som är felet på dom men det är något som verkligen är helt löst i kvinnornas huvuden.
Till exempel: "Ser jag fet ut i dom här byxorna?". Den frågan får mig att vilja kräkas, det spelar ingen roll vad man säger.
Scenario ett: "Nej, du är jättefin"
-Fan vad du ljuger, JAG ÄR SÅ JÄVLA FET.
Scenario två: "Ja dina valkar skvätter ut likt ihoptrycka ostron."
-Fan vad du är taskig JAG HATAR DIG.
Scenario tre: (tysthet då man inser frågans dumhet)
-ÄR JAG SÅ FUL OCH FET? FAN VAD JAG HATAR DIG.
Det spelar fan ingen roll vad man gör eller säger, till slut fastnar man i ett puckat jävla läge som gör att vad man än säger, oavsett anledning eller bakgrund, så får man tio kilo skit i ansiktet tillbaka. Spelar ingen roll om man är snäll/ärlig/taskig, man får ändå en hel hög med bajs tillbaka.
Och ger man tillbaka får man återigen tiofaldigt tillbaka. Ger man sliddjuret en smäll är man kvinnohatare, osäker på sin sexualitet, O S V.
Jag gillar inte tjejer. Det tog mig ett tag att inse det men jag ska fan bli bög enbart för att slippa alla jävla tjejer, shit vad skönt det ska bli att umgås med en och samma man resten av livet. FUCK BRUDAR!