1
Jag som var dum?
Postat av dohten den 12 Februari 2013, 18:06
46 kommentarer · 601 träffar
Överraskade min flickvän igår, med en present en klänning. Dock så passa den inte, så tänkte byta den idag. Hon skulle dock åka in själv med en kompis för jag började jobba. Medan hon sov så frågade min mamma om hon kunde låna bilen, jag som hade tankarna på annat sa visst. Sen när min flickvän fråga om vi skulle åka så sa jag, sorry hade glömt att säga det men har lånat ut den till min mamma glömde bort vi skulle åka in idag.
Grejen är den att bussen går utanför och den tar 10 min in till köpcentret. Hon sa inte ett ljud och gick till bussen och glömde klänningen jag springer ifatt henne med den, sen kliver hon på bussen. Sen får jag ett sms > jag sover hos en kompis ikväll.
Förstår att det var dålig stil utav mig att glömma berätta jag hade lånat ut bilen då jag skulle ha kört henne, men överreagera hon inte lite? :S
Grejen är den att bussen går utanför och den tar 10 min in till köpcentret. Hon sa inte ett ljud och gick till bussen och glömde klänningen jag springer ifatt henne med den, sen kliver hon på bussen. Sen får jag ett sms > jag sover hos en kompis ikväll.
Förstår att det var dålig stil utav mig att glömma berätta jag hade lånat ut bilen då jag skulle ha kört henne, men överreagera hon inte lite? :S