2
Operation sätta på städerskan.
Postat av Lol eger den 4 Februari 2013, 22:24
54 kommentarer · 3 151 träffar
Tjenixen bröder och systrar. Måste vara duktig och presentera mig lite först så ni vet lite om mig. Om någon blir lite sugen på mig så äre bara att ni skriver ett pm så skickar jag dickpics dirrmode. Observera att du som kille måste ha chipstuttar, annars inga bilder.
18 fyllda år, bor hemma, pluggar, festar, datorn, polers. Kort och gott.
Please, hold your orgasms.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/ hphotos-ak-ash4/295846_1015042 2729804540_626344085_n.jpg
Get ready for some reading. Detta hände i Fredags, alltså inte idag som det kan antyda i texten.
Har just nu praktik på sjukhuset i Katrineholm, kullbergska. Imorse när jag vaknade så hade jag ingen större lust att gå, 18 år och trött på skolan, you know. Bestämde mig för att stänga av alarmet och sova vidare. Morsan gillar inte att man skippar praktiken, så när jag vakna upp kände jag mig i obehag, vill ju inte göra henne besviken. Satte igång datorn, satt och surfade lite. Plötsligt hörs ett oljud nerifrån, får lite smått panik, då jag trodde morsan kommit hem.
Slänge på mig en tröja och gick ner, nästintill nyvaken, bara kallingar och en tröja. Kliver in i vardagsrummet och ser en kvinna jag aldrig sett förut. Men jävlar var fresh hon var.
J = Jag
H = Hon
J: Oj, hej. Trodde det var morsan som var hemma.
Hon börjar skratta lite smått, säger hej och ler.
J: Vem är du? Säger jag och småskrattar.
H: Jag är er städerska, kommer vara här en gång i veckan och städa åt er.
J: Jaha, var trevligt. Ska du vara något i köket nu? För tänkte precis käka något.
H: Nejdå, jag kan fixa det sen.
Efter det går jag in i köket, slänger ihop ett par mackor och går upp på rummet igen.
Runt två tiden skulle jag över till en, klär på mig kläder. Visste att hon var kvar så drog på mig lite överdrivet snyggare kläder än vanligtvis. Hon höll på att dammsuga trappen, så när jag gick ner så stötte jag "tyvärr" ihop med henne. (Slug som man är).
J: Förlåt, haha. Är fortfarande nyvaken..
H: Det gör ingenting, ska du till praktiken nu? (Hon visste det för morsan hade skrivit en lapp där det stod att jag skulle iväg på praktik).
J: Jajo, det ska jag. Så jag lämnar dig hemma hos mig helt själv, haha.
Hon börjar skratta och svarar att det ska nog gå bra ändå. Sedan frågade hon vart jag hade praktik och hur det var, alltså startade en konversation med mig. När jag tagit på mig allting och börjar gå mot dörren säger jag "hejdå"
H: Hejdå, vi lär ju ses igen snart!
J: Ja det lär vi ju göra, svarade jag och gick ut.
Det enda jag vet om henne är hennes namn och vart hon jobbar. (Hennes jobbbil stod utanför och morsan hade skrivit namnet på lappen).
Kom hem till polaren och snacka igenom det här. Kom fram till att jag får 1000kr av honom om jag lyckas få städerskan i säng och får bevis på det. Tro det eller ej, men jag är ganska säker på att jag kommer lyckas.
Nu till varför jag gjorde tråden och lite frågor.
* Hur tycker ni jag ska göra nästa gång vi ses?
* Har ni själva varit med om liknande?
* Hur ska jag kunna få bevis på att "det" hände? Om det händer alltså.
Jag kommer med update så fort hon kommer nästa gång och jag kommer givetvis att stanna hemma från praktiken för att kunna genomföra planen. Lägger till frågor om jag kommer på flera också.
Observera att detta inte är en myt så 0/10 kommentarer behövs inte.
Tack för en tid.
Lucaz
18 fyllda år, bor hemma, pluggar, festar, datorn, polers. Kort och gott.
Please, hold your orgasms.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/ hphotos-ak-ash4/295846_1015042 2729804540_626344085_n.jpg
Get ready for some reading. Detta hände i Fredags, alltså inte idag som det kan antyda i texten.
Har just nu praktik på sjukhuset i Katrineholm, kullbergska. Imorse när jag vaknade så hade jag ingen större lust att gå, 18 år och trött på skolan, you know. Bestämde mig för att stänga av alarmet och sova vidare. Morsan gillar inte att man skippar praktiken, så när jag vakna upp kände jag mig i obehag, vill ju inte göra henne besviken. Satte igång datorn, satt och surfade lite. Plötsligt hörs ett oljud nerifrån, får lite smått panik, då jag trodde morsan kommit hem.
Slänge på mig en tröja och gick ner, nästintill nyvaken, bara kallingar och en tröja. Kliver in i vardagsrummet och ser en kvinna jag aldrig sett förut. Men jävlar var fresh hon var.
J = Jag
H = Hon
J: Oj, hej. Trodde det var morsan som var hemma.
Hon börjar skratta lite smått, säger hej och ler.
J: Vem är du? Säger jag och småskrattar.
H: Jag är er städerska, kommer vara här en gång i veckan och städa åt er.
J: Jaha, var trevligt. Ska du vara något i köket nu? För tänkte precis käka något.
H: Nejdå, jag kan fixa det sen.
Efter det går jag in i köket, slänger ihop ett par mackor och går upp på rummet igen.
Runt två tiden skulle jag över till en, klär på mig kläder. Visste att hon var kvar så drog på mig lite överdrivet snyggare kläder än vanligtvis. Hon höll på att dammsuga trappen, så när jag gick ner så stötte jag "tyvärr" ihop med henne. (Slug som man är).
J: Förlåt, haha. Är fortfarande nyvaken..
H: Det gör ingenting, ska du till praktiken nu? (Hon visste det för morsan hade skrivit en lapp där det stod att jag skulle iväg på praktik).
J: Jajo, det ska jag. Så jag lämnar dig hemma hos mig helt själv, haha.
Hon börjar skratta och svarar att det ska nog gå bra ändå. Sedan frågade hon vart jag hade praktik och hur det var, alltså startade en konversation med mig. När jag tagit på mig allting och börjar gå mot dörren säger jag "hejdå"
H: Hejdå, vi lär ju ses igen snart!
J: Ja det lär vi ju göra, svarade jag och gick ut.
Det enda jag vet om henne är hennes namn och vart hon jobbar. (Hennes jobbbil stod utanför och morsan hade skrivit namnet på lappen).
Kom hem till polaren och snacka igenom det här. Kom fram till att jag får 1000kr av honom om jag lyckas få städerskan i säng och får bevis på det. Tro det eller ej, men jag är ganska säker på att jag kommer lyckas.
Nu till varför jag gjorde tråden och lite frågor.
* Hur tycker ni jag ska göra nästa gång vi ses?
* Har ni själva varit med om liknande?
* Hur ska jag kunna få bevis på att "det" hände? Om det händer alltså.
Jag kommer med update så fort hon kommer nästa gång och jag kommer givetvis att stanna hemma från praktiken för att kunna genomföra planen. Lägger till frågor om jag kommer på flera också.
Observera att detta inte är en myt så 0/10 kommentarer behövs inte.
Tack för en tid.
Lucaz
Sett tillräckligt mycket porr för att förstå vart detta leder?
101 personer har röstat