Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

polarn va otrogen med min crush.

Postat av morrisphingle den 3 Februari 2013, 11:01
41 kommentarer · 1 210 träffar
Vet inte om jag har gjort fel eller om jag gjorde rätt.

Jag, 2 killpolare och 4 tjejer satt hos en tjej och spelade med andra ord och drack lite.
En tjej som jag varit kär i i snart 2 år, som jag förövrigt blev friendzonad av va där.
Vi har på sistone bråkat lite, eller hon har iaf inte svarat på mig för hon " känner inte för att prata " . Har inte fått någon vettig anledning iaf.

Men senare så kom de 3 killar till. Alla är riktigt nära polare.
När killen kom dit senare så va de första han sa
" Jag och tjejen håller på att göra slut, och jag kanske ska hålla på med *namn* ikväll, men säg inte de till någon, lova! "

Och tjejen han skulle hålla på med va tjejen jag tyckt om, men de visste ju inte han.
Jag blev såklart riktigt ledsen men sa iaf
- Nej jag ska inte!

Alla va i vardagsrummet hela tin, för köket och tvrummet satt ihop. Jag såg de sitta i soffan och hålla om varandra.
Värsta av allt är att tjejen är så sjukt respektlös, när hon vet om att jag tycker om henne, att hon liksom inte tar de lugnt eller går upp. Så man försökte ju att inte titta.

Jag satt inne på badrummet i 1,5 timme med killen som däckat. Tillslut fick jag nog och drog hem.

När jag kom hem så skrev jag till tjejen och frågade om hon va vaken.
Jag sa att jag ville berätta en sak som hon absolut inte fick säga att de kom ifrån mig.

Jag sa som de va, att han varit otrogen och med vem.
Hon började gråta och sa
" Ja han har inte svarat på de senaste 4 timmarna, och senast vi va var ju idag! "

Jag sa att jag va ledsen och att hon skulle försöka somna om.
Men jag sa också att hon verkligen inte skulle skriva något, inte göra ett dugg med honom nu. För isf skulle han förstå att de va jag. Jag va den ända trovärdiga där.
Jag repeterade de gång på gång men likt förbannat verkade tjejen inte förstå

Killen ringer halv 6, två gånger. Men jag vågade inte svara. Fick senare ett sms " bra vän du är "

Nu till min fråga. Gjorde jag rätt tyckte ni? Eller svek jag honom? Han är trots allt en nära vän, men tjejen har ju varit min vän i två år och hon har varit så äckligt taskig.
( Ni vet hur de är när man blir friendzonad, de visar ingen som helst sympati eller sin bästa sida för förståelse )

Har fetaste ångesten. Jag pratade med honom nu på morgonen och jag är förlåten, men jag skulle inte säga de till någon mer, och han undrade om jag bara sa de till henne.

Så, vad tycker ni? Är jag en fitta som huggit han i ryggen, eller är de han som gjort fel? Motivera gärna så jag vet vad jag ska svara i framtida klagomål..

Tack och bock.
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..