Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Penis strängen har gått av.

Postat av Zolmaggot den 30 Januari 2013, 21:20
56 kommentarer · 3 632 träffar
Hejsan alla småpojkar. Nu är det såhär att jag har fått ett litet problem med min penis.
Allt började i helgen när jag var på fest med mina polare och min flickvän. Vi vart en aning berusade så vi beslutade oss för att bege oss hemåt.
När jag och min flickvän kom hem så gick hon direkt till sängen och däckade där. Jag gick in på toaletten för att pissa innan jag skulle lägga mig. Men när jag kom in i rummet så blev jag riktigt jävla kåt.
Och eftersom hon hade somnat så försökte jag väcka henne men utan positiva resultat så jag beslutade mig för att stoppa in penisen i vaginan. Och jag gjorde det inte på ett elegant sätt utan jag hoppade på henne och tryckte in min 30 slak i henne och det resulterade i att jag hade av min penis sträng.

Det var helt snustorrt så jag förstod att nått skulle hända.

Så nu fragbite undrar jag vad jag ska göra? ska jag gå till doktorn och undersöka detta eller kommer det att läka av sig självt?

ÄR DET HÄR RAPE?

240 personer har röstat

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..