Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver bra mycket med hjälp

Postat av jyyyyrgen den 30 Januari 2013, 09:07
10 kommentarer · 330 träffar
Kan ju ta och börja med att varken jag eller någon annan jag känner har någonsin tyckt om denna person som tråden kommer handla om.

Det är såhär att från Maj förra året fram till Augusti så åkte jag ner med en "kompis" till Kos och arbetade där i ett tag.
När vi tröttnade på att arbeta så tog vi båten över till Rhodos och checkade in på ett nytt Hotell.
Så båda var tvungna att lägga ut ca 2000kr var, men det var så att denna killen satt i skiten då han inte hade tillräckligt mycket med pengar (hur han tänker vet ingen)
Så jag la ut dessa 2000kr och skulle få tillbaka de så snabbt som möjligt och det gick han med på.

Nu är det dryga 8 månader sen han lånade dessa pengar och jag behöver verkligen tillbaka dem för jag ska ut på en ny resa i USA men grejen är den att han undviker mig och jag har försökt med i stort sätt allt som jag har kommit på.
Så jag undrar om ni har några idéer eller vad ni hade gjort?
De saker jag har försökt med är: Ringt honom, ringt hans mamma, knackat på hemma hos honom, sökt runt via hans fåtal kompisar, skrivit på facebook men han har bara undvikit allting.
Som igår när jag åkte hem till honom och knackade på så hörde jag hur han gick fram till dörren och förmodligen så kollade han in i ett sånt titthål och såg att det var jag, därav sket fullständigt i det.

Vill helst inte ha någonting så att JAG blir inblandad med polisen då det har redan hänt andra saker med mig så jag kan inte få en till chans.
Tacktack!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..