Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Man tänker på att de flesta är högst ointelligenta och faktiskt sämst? Jag tror du syftar på någonting annat än känslor, du är nog bara besatt av tanken på att få ligga...
Börja tänk med Kuken å inte hjärnan när du är på krogen! Ditt framtida förhållande lär nog inte vara nått luder du hittat kvart i 3 på krogen! Va lite svinig mot ludrena med flit, så att dom skiter i att höra av sig dagen efter, då har du bara dig sjäv att skylla! Sluta spela svärmorsdröm... Ta tag i hästsvansen å schpruta na hårt rätt i käften så de rinner ut ur näsan, ge na hundring å säg att taxin väntar utanför!
Vad tror du anledningen är till detta? Är det möjligtvis någon trygghet du söker? Hur ser din relation ut till andra kvinnor? Jag tycker de är relevanta frågor för att närma sig kärnan.
#6 Jag måste nästan hålla med dig där, du ska inte gå i kontakt med korgluder, speciellt inte någon tjej som du anser ful. Det kan bara leda till att du söker trygghet och du kommer vara nöjd med vad du får i ett tag tills det släpper. Det är då du inser att du har gjort ett misstag. Jag skulle tipsa dig mer om att snacka med tjejer som du inser intressanta och att du försöker verkligen hålla dig ifrån att dräggla över dem innan du vet hur eran relation är.
Eller så är det så att du inte har legat med någon på ett bra tag därför har du börjat att tänka med kuken, du får känslor för dem fast egentligen vill du bara ligga med dem. Been there done that
1. Börja umgås med en tjej utan några förpliktelser
2. Umgås mer så ni blir väldigt bra vänner
3. Du är nu i friendzonen. Invänta att hon börjar dejta andra killar, vilket gör dig svartsjuk och ledsen
4. Förklara för henne hur du känner och låt henne krossa ditt hjärta
5. Var deprimerad i ett par veckor
6. Återupprepa steg 1-5 valfritt många gånger.
Been there, done that ett par gånger sedan 1,5 år tillbaka (då ett 4 år långt förhållande tog slut). Kommer aldrig få känslor för en tjej igen. Bög kommer jag definitivt inte bli, jävla äckligt. Skall leva själv.
Livet är ett mysterium ibland, vissa stunder vet man fan inte varför man mår dåligt, flera saker händer och det är svårt att koppla till vilken eller om båda har en stor orsak till måendet. Fuck this..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Eller så är det så att du inte har legat med någon på ett bra tag därför har du börjat att tänka med kuken, du får känslor för dem fast egentligen vill du bara ligga med dem. Been there done that
2. Umgås mer så ni blir väldigt bra vänner
3. Du är nu i friendzonen. Invänta att hon börjar dejta andra killar, vilket gör dig svartsjuk och ledsen
4. Förklara för henne hur du känner och låt henne krossa ditt hjärta
5. Var deprimerad i ett par veckor
6. Återupprepa steg 1-5 valfritt många gånger.
Been there, done that ett par gånger sedan 1,5 år tillbaka (då ett 4 år långt förhållande tog slut). Kommer aldrig få känslor för en tjej igen. Bög kommer jag definitivt inte bli, jävla äckligt. Skall leva själv.